Llucià Ferrer - Atrapa'm si pots
(CCMA)

"Atrapa'm si pots" estrena novetats

A partir d'aquest diumenge 30 d'octubre, "Atrapa'm si pots", el concurs de preguntes i respostes de TV3, estrena novetats importants. El concurs produït per The Mediapro Studio i presentat per Llucià Ferrer inclourà un minut final que incrementarà l'emoció per la possibilitat de guanyar el pot.
1 min

L'"Atrapa'm si pots", el concurs de preguntes i respostes de TV3, estrena novetats a partir d'aquest diumenge 30 d'octubre. La més significativa és "El minut final", una prova individual en què el concursant que hagi superat totes les fases anteriors haurà de respondre cinc preguntes en un minut per endur-se el pot.

El programa comença amb cinc concursants que posen a prova els seus coneixements i habilitats estratègiques. Els dos concursants que obtenen més punts en les quatre primeres fases s'enfronten en un duel a la mítica escala del plató, que ja és una icona del programa. A partir d'aquesta temporada, el concursant que arribi primer dalt de tot de l'escala guanyarà 1.000 euros i el bitllet per jugar a "El minut final". Aquesta última prova serà un minut frenètic en què el concursant haurà de respondre correctament cinc preguntes. Si ho aconsegueix, s'endurà el pot del programa; si no, podrà seguir concursant i acumular diners en els programes següents.

Una altra de les novetats és que aquesta temporada només s'eliminarà un concursant a cada programa. D'aquesta manera, quatre concursants podran seguir jugant i acumulant diners durant molts programes, i incrementaran les opcions d'endur-se el pot. Aquest gran premi se sumarà als diners que hagi acumulat cada concursant al llarg de tots els programes en què hagi participat.

Audiències de rècord

L'"Atrapa'm si pots", produït per The Mediapro Studio, s'ha consolidat líder els caps de setmana de TV3. El programa, que s'emet cada dissabte i diumenge abans del "TN vespre", va assolir una quota del 17,6% 9 d'octubre passat, la millor de la seva història, i 318.000 espectadors. Destaquen, a més, els resultats que va aconseguir entre el públic jove, en la franja de 13 a 24 anys, amb un 23,9% de quota.

Avui és notícia