Com cal comportar-se en un restaurant, a "Un restaurant caníbal a Berlín"
Com ha de ser la comunicació amb el personal de sala d'un restaurant? Quines són les queixes més habituals dels clients d'un restaurant? I quines són les coses que més molesten els cambrers? Demà, 4 de maig, a les 15.00, "Un restaurant caníbal a Berlín", amb Paula Molés, s'asseurà a taula per donar les claus per comunicar-se com cal amb els cambrers i cambreres d'un restaurant i tenir bones maneres, amb Josep Armenteros, xef i propietari del restaurant El Cinco, de Barcelona, i amb Montse Guals, professora de Protocol a la Universitat de Barcelona i a Blanquerna i assessora d'imatge a l'empresa Qué me pongo.
A més, la sommelier i nutricionista Clara Antúnez parlarà de les begudes carbonatades i els sifons; Toni Massanés, director de la Fundació Alícia, explicarà on comprar pa de qualitat i parlarà dels productes de temporada; la secció "El crític gastronòmic", amb Philippe Regol, visitarà els restaurants Els Quatre Molins de Cornudella de Montsant i El Tossal Gros a la Conca de Barberà; el propietari del primer supermercat Friki de Barcelona, Rubén Sánchez, tastarà un paquet de galetes russes al "Nyap o top?", de Gerard Jubany, i el crític de cinema Àlex Gorina -realitzador de "La finestra indiscreta", el programa més veterà de Catalunya Ràdio-, explicarà quina és la seva "Magdalena de Proust" particular. Finalment, "La propina" la deixarà Jordi Asturgó, de l'equip de l'"AMP?" a "El matí de Catalunya Ràdio".
El programa "Un restaurant caníbal a Berlín" s'emet els dissabtes, de 15.05 a 16.00, a Catalunya Ràdio.
