Adrià Serra, cap de continguts digitals i estratègia transmèdia de la CCMA, i Cristian Trepat, director de l'Àrea de Continguts i Programació de TV3

La CCMA participa en la formació de l'ICEC sobre la creació de programes culturals per a la televisió

A la jornada, celebrada aquest matí, hi han participat el director de l'Àrea de Continguts i Programació de TV3, Cristian Trepat, i el cap de Continguts digitals i Estratègia transmèdia de la CCMA, Adrià Serra.
1 min

El director de l'Àrea de Continguts i Programació de TV3, Cristian Trepat, i el cap de continguts digitals i estratègia transmèdia de la CCMA, Adrià Serra, han presentat l'estratègia de continguts i models de producció de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals en una sessió de formació organitzada per l'Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), del Departament de Cultura, per impulsar la presència de projectes culturals a la televisió.

Al llarg de la sessió, que s'ha celebrat a l'Auditori Blanquerna de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de la Universitat Blanquerna de Barcelona, cadascun dels representants de la CCMA ha pogut incidir en la seva àrea d'expertesa.

Cristian Trepat ha exposat les necessitats de continguts per als mitjans de la CCMA i com es presenten els projectes culturals a les diferents crides obertes; mentre que Adrià Serra ha puntualitzat les tipologies de continguts audiovisuals d'interès per a la Corporació, tot destacant la importància de l'estratègia transmèdia i de priorització dels formats digitals.

A més, els representants de la CCMA han parlat de les característiques de les convocatòries obertes de projectes per a la selecció de continguts culturals en format televisiu de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Avui és notícia