TV3, líder del "prime time" amb "Res és impossible", el més vist de la seva franja
"Res és impossible", el nou programa de TV3 en què el mag Antonio Díaz sorprèn els vianants amb trucs inversemblants, va tornar a liderar la seva franja d'emissió per segona setmana consecutiva. La visita del mag als carrers de Londres, on feia aparèixer i desaparèixer les cartes damunt el Tàmesi, va tenir una audiència de 230.000 espectadors i una quota del 12,2%, i va ser el tercer programa més vist del dia.
Abans, el "TN vespre" també va dominar la seva franja amb una audiència de 302.000 espectadors i una quota del 18,4%. El "TN vespre" va ser el segon programa més vist del dia. Aquests resultats, juntament amb "Joc de cartes - Estiu", ahir a la recerca del millor restaurant a peu de platja de la Costa Daurada, que va registrar 159.000 espectadors i un 8,8% de quota, van fer que TV3 liderés el "prime time" amb una mitjana del 10,8%.
El "TN migdia" va liderar el rànquing de programes més vistos, amb 323.000 espectadors i una quota del 20,6%.
