Marïe Pratt Trio, guanyadors de la primera edició de "Cover" amb una versió de Buhos
Marie Pratt Trio ha sabut enamorar el públic reinventant el tema de "Volcans", de Buhos, i són els guanyadors de la primera edició de "Cover"! Han guanyat amb el 48% dels vots de l'audiència i s'emporten els 10.000 euros que hi havia reservats per al guanyador del concurs.
Miki Nuñez ha conduït la gala final amb la presència dels cinc finalistes, que ens han explicat com ha estat el seu pas pel programa i com "Cover" els ha canviat la vida aquests dies. Després de molts nervis, en Miki ha desvelat, per fi, el podi d'honor. "Qui s'emporta els 10.000 euros amb el 48% dels vots és "Marïe Prett Trio!" La segona posició ha estat per a Aliena, amb la versió de "Déjame escapar", de Nil Moliner" (28% dels vots), i la tercera posició ha estat per a Bisuri, amb la versió de "Les meves ex i tu", d'Els Amics de les Arts (12% dels vots).
Qui són els guanyadors de Cover?
Marïe Pratt, cantant i compositora; Kaku, pianista i productor musical, i Danny, productor audiovisual i bateria, configuren el Marïe Pratt Trio. Van triar Buhos pel seu carisma i "Volcans" pel seu missatge tan potent. El resultat, un cover multicultural, com el seu trio, amb molta força i potència, que els ha portat a guanyar 10.000 euros. Aquí teniu la cançó guanyadora de la primera edició del programa:
Avui, "Cover" arriba al final de la seva primera edició, després de sis setmanes buscant la millor cover. Primer va ser el jurat qui va escollir els 25 seleccionats entre més de 2.200 participants, després van ser les bandes qui van escollir el seu propi cover finalista, i aquests dies heu estat vosaltres, el públic, qui ha escollit qui era el millor dels cinc superfinalistes amb els vostres 7.946 vots! Gràcies per acompanyar-nos durant aquests dos mesos. I a tots els grups per-nos vibrar amb les seves cançons.
"Cover" és una producció de TV3 amb col·laboració de Mamba Media, una de les cinc produccions audiovisuals dissenyades exclusivament per a l'entorn digital. Aquest "talent" musical ha tancat amb èxit la primera edició, amb 2.281 participacions i 12.500 seguidors al perfil oficial a Instagram. Aquest innovador projecte, presentat per Miki Núñez, s'ha pogut seguir en exclusiva a través de les xarxes socials, YouTube i TV3 a la carta, tota una demostració de l'aposta de TV3 per la distribució de continguts adreçats als més joves a través dels mitjans digitals.