Custo crea una línia de moda exclusiva de dona per vendre als supermercats de la cadena Lidl
La cadena de supermercats Lidl i Custo Dalmau engeguen una col·laboració que farà que a finals de juny es pugui comprar roba del dissenyador barceloní a les 530 botigues que l'empresa alemanya té a Espanya. La presentació oficial d'aquest acord es farà el 12 de juny a Madrid però el diari "El Economista" ha avançat la notícia aquest divendres.
Custo Dalmau dissenyarà per a Lidl el que es coneix com a col·lecció "càpsula", és a dir, una col·lecció exclusiva creada per un dissenyador famós per a una altra firma que no sigui la seva pròpia. Serà roba femenina i portarà el nom de "Growing by Custo".
Lidl farà amb aquesta col·laboració la seva primera incursió en el món de la moda i analitzarà el resultat per decidir si li dóna continuïtat o no, ja que s'entén com una prova pilot per a "accions posteriors".
Custo Dalmau va llançar el 1996 la seva pròpia firma de moda, Custo of Barcelona, que amb el temps es va convertir en Custo Barcelona, i avui compta amb botigues als Estats Units, França, Itàlia, Suïssa, Puerto Rico, Colòmbia, Veneçuela o l'Aràbia Saudita, a més d'Espanya.
Lidl, que aquest any complirà 20 anys al mercat espanyol, va facturar l'any passat 2.500 milions d'euros a Espanya, un 4% més que el 2012.