Diversos comptes de Twitter col·loquen els seus avatars al revés per homenatjar els socis de les ONGs
Diversos comptes de Twitter col·loquen els seus avatars al revés per homenatjar els socis de les ONGs
Redacció
1 min
Diversos comptes de Twitter han aparegut aquest divendres amb un gir de 180 graus en els seus avatars, i les etiquetes #somaixí, #somosasí o #diasomos han estat de les més utilitzades del dia. És la plasmació a les xarxes socials de la iniciativa de les principals ONGs de l'estat, que han fet una crida a posar-se una peça de roba al revés per agrair la solidaritat i les aportacions dels seus socis.
Amb aquest missatge, les ONGs integrades a la plataforma Som volen demostrar que els ciutadans tenen la capacitat de canviar les coses: "Si som solidaris perquè volem donar la volta a les coses, diguem-ho, ensenyem-ho.", creu Carmen Gayo, presidenta de l'Associació Espanyola de Fundraising, organitzadora de la campanya solidària. Gayo explica que la campanya vol "animar els ciutadans perquè expliquin als seus amics i familiars que col·laboren de manera regular amb alguna organització, i així aconseguir que
escullin la seva causa i també hi col·laborin".
A la pàgina de Facebook de Somos Así es poden veure les fotografies de gent diversa amb peces de roba al revés. De la campanya, que té el suport de diverses personalitats del món cultural, se n'ha fet fins i tot una cançó, interpretada per artistes com Cristina del Valle, Agustín Jiménez, María Adánez o Tontxu.
Les Organitzacions No Governamentals espanyoles volen agrair la col·laboració dels seus associats: malgrat la crisi econòmica, les 25 principals ONGs recapten uns 530 milions d'euros anuals, entre socis i col·laboradors.
Amb aquest missatge, les ONGs integrades a la plataforma Som volen demostrar que els ciutadans tenen la capacitat de canviar les coses: "Si som solidaris perquè volem donar la volta a les coses, diguem-ho, ensenyem-ho.", creu Carmen Gayo, presidenta de l'Associació Espanyola de Fundraising, organitzadora de la campanya solidària. Gayo explica que la campanya vol "animar els ciutadans perquè expliquin als seus amics i familiars que col·laboren de manera regular amb alguna organització, i així aconseguir que
escullin la seva causa i també hi col·laborin".
A la pàgina de Facebook de Somos Así es poden veure les fotografies de gent diversa amb peces de roba al revés. De la campanya, que té el suport de diverses personalitats del món cultural, se n'ha fet fins i tot una cançó, interpretada per artistes com Cristina del Valle, Agustín Jiménez, María Adánez o Tontxu.
Les Organitzacions No Governamentals espanyoles volen agrair la col·laboració dels seus associats: malgrat la crisi econòmica, les 25 principals ONGs recapten uns 530 milions d'euros anuals, entre socis i col·laboradors.
