Pinterest es consolida com una de les xarxes socials que creix més amb el concepte nou de compartir interessos
No en tens prou amb Facebook i Twitter? Doncs prova Pinterest. Aquesta nova xarxa social nascuda al 2010 s'està imposant com una de les que creix més, i menja terreny a Linkedin, Google+ i MySpace. Proposa un concepte diferent i senzill: compartir gustos en una espècie de suro virtual.
Redacció
1 min
A Facebook, hi tens la teva vida; a Twitter, et sumes a la conversa global i a Pinterest, recomanes coses. Amb aquest idea tan senzilla, aquesta nova xarxa social ha aconseguit consolidar-se com una de les que creix més. Alguns experts ja la situen entre les tres amb més moviment als Estats Units, darrere de Facebook i Twitter, però davant de gegants com Linkedin, Google+ i MySpace.
La idea de Pinterest és senzilla: crear un suro on pengem, amb xinxetes virtuals, fotos, propostes o idees. Un concepte simple, però força nou. La xarxa va germinar el 2009 al cap de Paul Sciarra, Evan Sharp y Ben Silbermann. El 2010 la van fer realitat, i des de llavors no ha parat de crèixer. Per accedir-hi cal demanar una invitació, però això no impedeix que hagi sumat prop de 14 milions d'usuaris.
En només un any, Pinterest va col·locar-se com una de les millors 50 webs de 2011 per la revista "Time". Una altra revista, "Forbes", ha xifrat el valor de Pinterest en més de 60 milions d'euros, per la popularitat que ha guanyat en poc temps. Un plat suculent per als gegants d'Internet que, de moment, no es compra. Mentrestant, "pinejar" s'ha convertit ja en una de les últimes modes a internet.
La idea de Pinterest és senzilla: crear un suro on pengem, amb xinxetes virtuals, fotos, propostes o idees. Un concepte simple, però força nou. La xarxa va germinar el 2009 al cap de Paul Sciarra, Evan Sharp y Ben Silbermann. El 2010 la van fer realitat, i des de llavors no ha parat de crèixer. Per accedir-hi cal demanar una invitació, però això no impedeix que hagi sumat prop de 14 milions d'usuaris.
En només un any, Pinterest va col·locar-se com una de les millors 50 webs de 2011 per la revista "Time". Una altra revista, "Forbes", ha xifrat el valor de Pinterest en més de 60 milions d'euros, per la popularitat que ha guanyat en poc temps. Un plat suculent per als gegants d'Internet que, de moment, no es compra. Mentrestant, "pinejar" s'ha convertit ja en una de les últimes modes a internet.