Un programa especial de "Silenci?" mostra les tendències que marcaran l'any que ve

Com serà el 2003? Què es posarà de moda en els diferents camps artístics? Quines tendències ens marcaran, potser sense que ens adonem?... Aquestes són algunes de les qüestions que es respondran en una hora de televisió. Avui a les 22.00, el 33 emetrà l'especial "Silenci? 2003: Es busca".
1 min
El programa especial comença amb un reportatge que analitza la influència de l'Índia en el món occidental. Una influència que, ja a finals d'aquest 2002, és palpable en el camp de la publicitat i el cinema, però que, durant els pròxims mesos, s'anirà estenent a altres camps, com la gastronomia i la moda d'Occident. Tot apunta que l'Índia serà el país del 2003. "Silenci? 2003: Es busca" continua amb un reportatge sobre un dels oficis més nous i determinants del moment: l'ofici del "coolhunter" (caçador de tendències). Joves d'entre 18 i 25 anys que són contractats per les principals multinacionals de roba perquè investiguin els gustos de la gent del carrer a l'hora de vestir. Actualment, moltes agències de publicitat i productores de videoclips també han començat a contractar "coolhunters" per buscar la inspiració pels seus treballs. Per això, la figura del "coolhunter" sembla que serà una de les més sol·licitades els pròxims mesos. Pel que fa al cinema de l'any que ve, la tendència es divideix entre el cinema de caràcter social i el cinema de por produït a l'Estat. I pel que fa a la música, la tendència serà el retorn del rock després de l'èxit de grups com Strokes.

Avui és notícia