"El creador d'influencers", així és la nova sèrie del còmic Marc Sarrats a 3Cat segons un dels seus guionistes
[AIXÒ ÉS EL QUE PASSA QUAN DEIXES QUE ELS GUIONISTES D'"EL CREADOR D'INFLUENCERS" FACIN L'ARTICLE DE LA SÈRIE]
Com no podia ser d'altra manera, la premissa de la sèrie "El creador d'influencers" (que consta de 8 capítols) és força senzilla: Marc Sarrats és una mena de guru de la comunicació digital que s'encarrega de rellançar les carreres de professionals estancats; com ara un professor deprimit, unes influencers plastes o uns capellans que van de capa caiguda. Per a sorpresa de ningú, la cosa mai acaba de rutllar, i aquí és on teòricament hem de trobar la comèdia.
Tot plegat amanit amb uns gags tan carregats de tòpics que podrien provocar un brot psicòtic a qualsevol crític de televisió i un nivell interpretatiu digne de la classe d'educació especial de l'escola municipal de Sant Feliu de Codines. En aquest sentit, menció honorífica per a Marc Sarrats, que en un deliri egomaníac equivalent a llepar-se el membre viril decideix interpretar-se a si mateix sense ni tan sols canviar-se el nom.
Entre broma i broma, a més, aprofita per recordar-nos com d'irreverent i cupaire és a la vida real, cosa que segur que només li importa a la seva família. Dels outfits absurds que porta al llarg de la sèrie (semblants als de qualsevol representant bàltic d'Eurovisió) també se'n podria fer un article sencer.
Els creadors de la sèrie, per cert, són Xumari Roca i Gil Pratsobrerroca; dos xavals d'Osona amb nom de personatge del Super3 i pinta d'utilitzar poc la rentadora. Per què en aquesta comarca tothom està grillat i mama de la Corpo? El que és segur és que devien tenir poques ganes de treballar, perquè cada capítol, per a fortuna nostra, només dura uns 10 minuts.
De fet, han hagut de gravar la sèrie amb la càmera del mòbil. Ells també són els responsables del programa "El teorema del mico", que era igual d'inaguantable o més. Si segueixen així, aviat en podrem dir "Els creadors de fracassos".
