Núria Casas: "Ser creadora de contingut no és fàcil, has de tenir sort, gràcia i constància"
Just ara tres anys que la Núria Casas va començar a crear contingut a TikTok. Des d'aleshores la seva popularitat no ha parat de créixer i ara té una comunitat amb més d'un milió de seguidors que riuen amb els seus vídeos, sobretot, sobre la maternitat. Amb l'humor com a bandera, la Núria ha fet molts vídeos sobre els diferents tipus de mares. "Jo pensava que era d'una manera, però a mesura que he anat fent els vídeos, m'he adonat que les he sigut totes en algun moment de la meva vida, però soc la protectora".
"No era la meva intenció, ho he fet sense voler", diu la Núria sobre la seva faceta com a influencer. "Vaig començar al confinament per avorriment i era la meva vida d'escapament i vaig començar a fer doblatges i un dia el meu pare em va trucar per dir-me que fes un TikTok en concret i va funcionar", confessa.
De les influencers, abans, ella en tenia una opinió molt dolenta "les he criticat molt i ara em menjo les meves paraules". I és que la Núria, que va estudiar educació infantil i interpretació, pot treure la seva bena d'actriu a TikTok i s'hi pot dedicar. "No em considero influencer, sinó creadora de contingut", aclareix.
"Quan vaig començar vaig estar un any sense cobrar res de les xarxes mentre feia contingut, però fins que no entres a la roda pots estar molt de temps sense cobrar", explica.
Ser mare d'en Biel i ser educadora infantil l'ha ajudat a tenir moltes més idees per fer vídeos:
Ara, la Núria ha tingut l'oportunitat de poder dedicar-se al que ella sempre ha volgut: la interpretació. Protagonitza l'obra de teatre "¿Buscas pareja? Speed Dating" al Teatre Aquitània fins al mes d'abril.
Tenint en compte que ara té experiència amb això de les cites, hem volgut posar-la a prova: