"Mark Zuckerberg: dins facebook"
Emissió, dimecres 19 de desembre del 2012 Aquest documental analitza l'èxit de la xarxa social del Facebook, convertida en tot un fenomen a nivell mundial, i la trajectòria vital del seu jove creador, Mark Zuckerberg
2 min
Emissió, dimecres 19 de desembre del 2012
Aquest documental analitza l'èxit de la xarxa social del Facebook, convertida en tot un fenomen a nivell mundial, i la trajectòria vital del seu jove creador, Mark Zuckerberg. El treball, fet per la periodista de la BBC Emily Maitlis, examina com ha arribat a més de 900 milions d'usuaris i com s'està plantejant augmentar el seu negoci amb els nous inversors que esperen ampliar el negoci.
Aquest documental analitza l'èxit de la xarxa social del Facebook, convertida en tot un fenomen a nivell mundial, i la trajectòria vital del seu jove creador, Mark Zuckerberg. El treball, fet per la periodista de la BBC Emily Maitlis, examina com ha arribat a més de 900 milions d'usuaris i com s'està plantejant augmentar el seu negoci amb els nous inversors que esperen ampliar el negoci.
Amb una exclusiu accés a l'entorn de Mark Zuckerberg, que surt entrevistat en el programa, i als seus principals col·laboradors, s'explica la història de l'èxit de Facebook, i com ha anat l'evolució de la xarxa social i la seva conquesta del mercat publicitari i del fet de convertir-se es una de les principals eines actuals d'intercanvi de informació personal i de relació social. L'èxit de Facebook es inqüestionable, però s'ha arribat a un moment en què pot començar la seva decadència, per l'arribada de nous competidors.
L'entrevista amb Mark Zuckerberg exposa la seva manera de concebre un món connectat i com això es el gran canvi propiciat per les noves tecnologies, que estan transformant de forma total, tant la manera de relacionar-se, com amb qui es produeix la relació, que ara no té límits físics ni geogràfics. Mark ens ensenya la seva casa de Califòrnia i ens presenta alguns dels col·laboradors que han vist créixer amb ell l'empresa.
Un documental Emily Maitlis per a la BBC.