Ken renova imatge per recuperar l'amor de Barbie després de dos anys de separació
Han estat dos anys de separació, un parèntesi massa llarg per a una parella amb 43 anys de vida en comú. Tot sembla indicar que l'esperada reconciliació entre Barbie i Ken, les grans estrelles de la companyia de joguines Mattel, és a tocar. Això sí, Ken ha hagut de lluitar de valent per recuperar l'amor de Barbie: llargues hores al gimnàs per tonificar la seva musculatura i un canvi de "look" a càrrec dels millors assessors d'imatge de Hollywood. A banda de recuperar el seu amor, Ken espera donar un cop de mà a Mattel i rellançar les vendes de la companyia.
2 min
Va ser el febrer d'ara fa dos anys quan Mattel va anunciar que Barbie i Ken havien trencat després de 43 anys de relació. Segons sembla, la parella volia passar un temps separada per fer una pausa en la seva llarga convivència. La interferència del surfista australià Blaine, però, també hi va tenir a veure. Pocs mesos després del trencament, Barbie tenia nova parella oficial i Ken s'havia de conformar amb el paper d'amic de Barbie. Sigui com sigui, els responsables de Mattel afirmen que la nina més famosa del món i el seu ex han mantingut una bona relació durant tot aquest temps, i que Ken -amb les idees més fixes que el seu pentinat- ha fet tot el possible per recuperar el seu amor. El nou Ken s'ha convertit en un jove sofisticat, vesteix caçadora de motorista i texans, té més múscul i adora la música jazz de Norah Jones. Aquests arguments seran suficients per tornar amb Barbie? Els responsables de Mattel afirmen que la nina encara no ha decidit si tornarà amb el seu antic promès, però asseguren que està a punt de concedir a Ken una segona oportunitat. "Barbie és la noia més moderna del món, i per descomptat dóna suport al canvi d'estil de Ken, perquè comenta que se'l veu còmode i relaxat; però haurem d'esperar a veure si amb això n'hi ha prou perquè torni ha sorgir l'amor", ha declarat una publicista de Mattel. No se li escapa a ningú, però, que la sempre de moda Barbie travessa unes hores més aviat baixes. Sigui pel trencament amb Ken o per l'aparició de la nina Bratz, les vendes de la nina més famosa del món no paren de caure. Amb una imatge més moderna, les Bratz s'adrecen a un públic una mica més gran i han desbancat Barbie del número 1 de vendes en la passada campanya de Nadal als Estats Units. De fet, les vendes mundials de productes Barbie, que representen la cinquena part dels ingressos globals de Mattel, van caure un 11% en el darrer trimestre.