Asaja llança una botiga virtual de productes de proximitat catalans
L'Associació Agrària de Joves Agricultors llança un web amb aliments de 24 productors. De moment, només dóna servei a les comarques de Barcelona i Girona.
Redacció
1 min
L'Associació Agrària de Joves Agricultors (Asaja) ha llançat una botiga virtual, km-0.cat, de productes de proximitat catalans. De moment, el servei de "km-0.cat" es limita a les comarques de Barcelona i Girona, tot i que la voluntat és arribar a tot Catalunya en el futur, segons ha explicat la presidenta d'Asaja, Rosa Pruna.
Els consumidors podran comprar-hi a partir d'aquest cap de setmana, amb una despesa mínima de 40 euros més 15 euros de despeses d'enviament, que es reduiran fins a 10 si la compra supera els 70 euros i desapareixeran a partir de cistelles superiors als 100 euros.
El web compta amb 24 productors registrats que, a més de fruita, verdura i hortalisses, ofereixen productes com carns de vedella, porc i pollastres, llet i productes lactis i vins i caves. Tots hi apareixen amb un telèfon i correu de contacte.
"Volem fomentar l'ocupació i tenir un camp viu que no subsisteixi a base d'ajudes", ha remarcat Pruna. En la presentació del projecte l'ha acompanyat el conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, que ha remarcat que la botiga en línia permet reduir els contaminants derivats del transport i impulsar "nous hàbits de consum i models producció", a més d'"augmentar les garanties sobre la qualitat dels productes".
Els consumidors podran comprar-hi a partir d'aquest cap de setmana, amb una despesa mínima de 40 euros més 15 euros de despeses d'enviament, que es reduiran fins a 10 si la compra supera els 70 euros i desapareixeran a partir de cistelles superiors als 100 euros.
El web compta amb 24 productors registrats que, a més de fruita, verdura i hortalisses, ofereixen productes com carns de vedella, porc i pollastres, llet i productes lactis i vins i caves. Tots hi apareixen amb un telèfon i correu de contacte.
"Volem fomentar l'ocupació i tenir un camp viu que no subsisteixi a base d'ajudes", ha remarcat Pruna. En la presentació del projecte l'ha acompanyat el conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, que ha remarcat que la botiga en línia permet reduir els contaminants derivats del transport i impulsar "nous hàbits de consum i models producció", a més d'"augmentar les garanties sobre la qualitat dels productes".
