Catalunya Ràdio, amb 581.000 oients diaris, amplia el seu lideratge i creix un 11%
Catalunya Ràdio és manté líder per 13è any consecutiu i ha ampliat a 62.000 i 249.000 oients la diferència respecte de la segona i tercera emissores més escoltades. iCat fm triplica l'audiència i arriba als 19.000 oients en el primer any de vida.
2 min
CATALUNYA RÀDIO, amb 581.000 oients diaris, es manté com l’emissora més escoltada de Catalunya i incrementa l’audiència en un 11% respecte de l’últim Estudi General de Mitjans de l’any passat. Aquestes dades fan que Catalunya Ràdio revalidi el lideratge per 13è any consecutiu ampliant a 62.000 oients la diferència respecte de a segona emissora més escoltada a Catalunya, la Cadena SER. Segons aquestes xifres, l’avantatge amb la tercera emissora, RAC 1, és de 249.000 oients.
“El matí de Catalunya Ràdio” és el programa més escoltat del país amb 441.000 oients, és a dir, 33.000 més que ara fa quatre mesos. El programa d’Antoni Bassas té 144.000 oients més que el seu principal competidor.
La majoria de programes de Catalunya Ràdio milloren els seus últims resultats. “Problemes domèstics”, “La solució” i “L’oracle” son líders en les seves franges horaries. Així el programa de Manel Fuentes, obté 114.000 oients, 17.000 més que en l’últim EGM; el de Carles Pérez en guanya 10.000 i arriba als 79.000, mentre que programa de Xavier Graset incrementa 12.000 oients fins arribar als 48.000. “On vols anar a Parar?”, de Llucià Ferrer, i “El Cafè de la República”, de Joan Barril, guanyen 10.000 oients i se situen en els 80.000 i els 60.000, respectivament. Cal destacar que les principals apostes de nous programes per a la temporada 2006-2007 han millorat els seus resultats en comparació amb l’onada anterior.
Pel que fa als programes informatius, Catalunya Ràdio lidera les franges horàries del migdia i del vespre. “L’informatiu migdia” obté 40.000 oients i es manté per davant de “Hora 14” de la Cadena SER. El “Catalunya Vespre”, amb 33.000 oients, també supera el seu principal competidor.
Dels cinc programes més escoltats dissabte i diumenge, dos són de Catalunya Ràdio: “El suplement” i “Tot gira”. De fet, el “Tot gira” arriba als 162.000 oients en aquesta onada, i millora l’anterior en 9.000 oients més. Dissabte, 6 programes de Catalunya Ràdio són líders en la seva franja horària, mentre que diumenge en són 3.
Catalunya Informació experimenta un increment del 20% i es situa en els 113.000 oients.
iCat fm, el nou projecte de consum cultural de Catalunya Ràdio arriba al seu primer aniversari amb 19.000 oients, 3 vegades més que en l’onada anterior.
Per la seva banda, Catalunya Música obté 13.000 oients diaris.
Catalunya Ràdio, la ràdio líder de Catalunya, ocupa el sisè lloc en el rànquing de les emissores més escoltades a l’Estat espanyol.
“El matí de Catalunya Ràdio” és el programa més escoltat del país amb 441.000 oients, és a dir, 33.000 més que ara fa quatre mesos. El programa d’Antoni Bassas té 144.000 oients més que el seu principal competidor.
La majoria de programes de Catalunya Ràdio milloren els seus últims resultats. “Problemes domèstics”, “La solució” i “L’oracle” son líders en les seves franges horaries. Així el programa de Manel Fuentes, obté 114.000 oients, 17.000 més que en l’últim EGM; el de Carles Pérez en guanya 10.000 i arriba als 79.000, mentre que programa de Xavier Graset incrementa 12.000 oients fins arribar als 48.000. “On vols anar a Parar?”, de Llucià Ferrer, i “El Cafè de la República”, de Joan Barril, guanyen 10.000 oients i se situen en els 80.000 i els 60.000, respectivament. Cal destacar que les principals apostes de nous programes per a la temporada 2006-2007 han millorat els seus resultats en comparació amb l’onada anterior.
Pel que fa als programes informatius, Catalunya Ràdio lidera les franges horàries del migdia i del vespre. “L’informatiu migdia” obté 40.000 oients i es manté per davant de “Hora 14” de la Cadena SER. El “Catalunya Vespre”, amb 33.000 oients, també supera el seu principal competidor.
Dels cinc programes més escoltats dissabte i diumenge, dos són de Catalunya Ràdio: “El suplement” i “Tot gira”. De fet, el “Tot gira” arriba als 162.000 oients en aquesta onada, i millora l’anterior en 9.000 oients més. Dissabte, 6 programes de Catalunya Ràdio són líders en la seva franja horària, mentre que diumenge en són 3.
Catalunya Informació experimenta un increment del 20% i es situa en els 113.000 oients.
iCat fm, el nou projecte de consum cultural de Catalunya Ràdio arriba al seu primer aniversari amb 19.000 oients, 3 vegades més que en l’onada anterior.
Per la seva banda, Catalunya Música obté 13.000 oients diaris.
Catalunya Ràdio, la ràdio líder de Catalunya, ocupa el sisè lloc en el rànquing de les emissores més escoltades a l’Estat espanyol.