Sílvia Munt Premi Gaudí d'Honor 2026
Rosalía LUX Tour
Nou atac israelià Gaza
ES-Alert dana
Federica Mogherini
Matthew Perry
Mundial 2026 Trump
Veritats i mentides immigració
Origen pesta porcina
Ajuts cotxe elèctric
Fira de Guadalajara
Manga Barcelona
Copa del Rei
Atlètic Balears Espanyol
Sant Andreu

Continguts estrella de 3Cat conviuen amb les noves apostes en el rànquing del més consumit a la plataforma 3Cat al novembre

Les noves temporades de "Crims" i "Joc de cartes" lideren la llista al costat de "La casa nostra" o "La travessa"

28/11/2025 - 10.40 Actualitzat 02/12/2025 - 15.06

Continguts estrella de 3Cat que han estrenat noves temporades aquest novembre, com els nous capítols de "Crims" i la novena temporada de "Joc de cartes", lideren el rànquing de productes més consumits a la plataforma 3Cat aquest mes, al costat de noves apostes com "La casa nostra", la tercera temporada de "La travessa" i "Vinagreta".

Amb 206.512 reproduccions per capítol --de la nova temporada-- i gairebé un milió de reproduccions pel que fa a consum a la carta, "Crims" torna amb força a la plataforma 3Cat i constata l'interès de l'audiència per productes insígnia de la casa. 

Des que es va estrenar, aquest gran format multiplataforma de 3Cat continua donant xifres d'èxit a 3Cat i ja ha reunit a TV3 3,5 milions d'espectadors; a Catalunya Ràdio frega els 16 milions de reproduccions a l'entorn digital propi, i a la plataforma 3Cat s'enfila fins als 32,5 milions de reproduccions.    

Productes insígnia de la graella de 3Cat conviuen amb noves apostes en el rànquing del més consumit aquest mes (3Cat)

Semblantment, aconsegueix xifres d'èxit "Joc de cartes", que també ha estrenat nova temporada al novembre i acumula 81.864 reproduccions per capítol i 331.010 en total, també a la carta, amb dades de l'1 al 25 de novembre. 

Unes dades que consoliden el programa gastronòmic que fa valer la cuina de casa nostra amb un dels formats més apreciats i representatius de la factoria 3Cat. "Joc de cartes" té una audiència televisiva fidel que supera el mig milió d'espectadors i també és un dels continguts més vistos a la plataforma 3Cat, amb més de 24 milions de reproduccions a l'entorn digital de 3Cat en total i prop de 4 milions en l'última temporada. 

Un altre contingut insígnia de 3Cat, "Com si fos ahir", producte històric de la casa, de llarga capitulació i emissió diària, que encapçala els rànquings de consum, se situa en tercera posició, amb 72.310 reproduccions per capítol i 1,8 milions de reproduccions a la carta. 

Èxit de noves apostes com "La casa nostra" i "Vinagreta" 

Són resultats que conviuen amb les bones xifres de noves estrenes i apostes de 3Cat per arribar a nous públics, com per exemple "La casa nostra", que suma 49.085 reproduccions per capítol i, en global, des de l'estrena, frega els 1,5 milions. "La travessa" se situa en 27.558 reproduccions per capítol aquest mes, que s'afegeixen als 1,2 milions des que es va estrenar, i "Vinagreta", estrenada al setembre, en continua acumulant, amb 22.960 reproduccions per capítol i 1,3 milions en total. 

Apareixen al rànquing també apostes informatives de la ràdio, com "El suplement" --33.451 reproduccions per capítol-- i "El matí de Catalunya Ràdio" --14.783 reproduccions--, i altres apostes d'entreteniment i ficció, com "Polònia" --22.257--, la segona temporada de "Vintage" --22.093-- i "Zenit" --16.973--, entre altres. 

El futbol, líder a les emissions en directe 

Pel que fa a les emissions en directe, aquest mes torna a liderar el futbol, amb el partit Chelsea-Barça de la Champions en primera posició, amb 93.513 reproduccions. El segueix la retransmissió de "La Tdt" Bruges-Barça, amb 52.774, i la retransmissió també de "La Tdt" Barça-Atlètic Club, amb 51.547. Altres partits, com Catalunya–Palestina -- 45.075 reproduccions--, també entren el rànquing, igual que continguts d'àudio com diversos dies d'"El Matí de Catalunya Ràdio" --al voltant de les 40.000 reproduccions-- i "Crims" --41.049 reproduccions del primer capítol. 

El futbol regna en les emissions més vistes o escoltades en directe (3Cat)

L'univers "Bola de drac" es manté com el més sol·licitat dels productes de catàleg 

Pel que fa a continguts de catàleg de llarga capitulació, aquest mes l'encapçalen l'univers "Bola de drac", amb 513.059 reproduccions en total, "El cor de la ciutat", amb 262.004, i "La Riera", amb 170.601, en una nova mostra de l'interès que segueixen despertant aquests continguts històrics en l'audiència de 3Cat. 

"Bola de drac" continua encapçalant el rànquing de continguts de catàleg (3Cat)