Diverses televisions mostren interès pel sistema de mesura qualitativa dels programes utilitzat per TV3

Els 350 professionals de les televisions i el mercat publicitari assistents al 25è Seminari d'Audiència de Televisió de Aedemo que s'ha celebrat a Bilbao han triat la ponència dels índexs qualitatius que recull l'empresa GFK diàriament per a TV3 com la millor del seminari.
1 min
La ponència feta per Òscar-Xavier Nogueira de TV3 i Ángeles Bacete de GFK, sota el títol: "Sentir TV3: Audiències Qualitatives", ha despertat l'interés de tot el sector publicitari, d'altres empreses d'investigació de mercats, incloent-hi la que recull les dades d'audimetria, així com de la resta de televisions que assisteixen a aquest fòrum de professionals. La nova aposta que ha fet TV3 per la innovació, preveient un futur on la valoració de programes i cadenes no es basarà únicament en unes dades d'audiència cada cop més equilibrades, sinó que la valoració dels espectadors serà el factor que marcarà realment les diferències, ha estat molt ben rebuda per un sector en constant transformació. Recordem que, des del mes d'octubre, TV3 ha estat la cadena impulsora d'aquest estudi a l'estat espanyol i que ja funciona amb èxit a altres països com Anglaterra, Holanda o Alemanya. Aquest interés del sector es posa de manifest ja que, arran d'aquesta exposició, altres cadenes de l'estat espanyol han començat converses amb l'empresa propietària de les dades, la multinacional GFK, per incorporar-se a l'estudi. Diverses associacions i empreses de dades d'audimetria s'ha mostrat molt favorables a la inclusió d'aquests indicadors qualitatius a les aplicacions informàtiques de les dades d'audiència.

Avui és notícia