El "Barça - R. Madrid", amb més de mig milió de reproduccions, i "El matí de Catalunya Ràdio", són els programes més vistos i escoltats a la carta i en directe
"Barça - R.Madrid" i el "TN vespre", els més vistos en digital
El primer Clàssic "F.C. Barcelona R.Madrid" ha estat, de llarg, el programa més vist en directe i a la carta, amb 572.980, reproduccions i més de 216.184 usuaris únics. Unes xifres molt per sobre dels resultats de les eleccions de la setmana anterior i que només es veuen superades pel seguiment dels fets d'octubre del 2017, amb el discurs del president Carles Puigdemont, que va registrar fins a 290.000 usuaris únics.
A més, la notícia que anuncia que el partit s'emet per TV3 és el contingut més consultat del portal, amb gairebé 100.000 pàgines vistes.
El "TN vespre" se situa en segon lloc, amb més de 136.814 reproduccions i 60.678 usuaris únics. "El paradís de les senyores" encapçala els programes més vistos a la carta, amb 182.233 reproduccions i supera per molt, amb 41.000 usuaris, l'estrena de l'anterior temporada (29.000 usuaris).
El rànquing dels vídeos més vistos també el lidera una altra estrena, la de la setena temporada de "Joc de cartes", amb 56.327 reproduccions.
"El matí de Catalunya Ràdio" i "Crims", els més escoltats
El programa més escoltat en directe i a la carta ha estat "El matí de Catalunya Ràdio", amb 46.976 usuaris únics i 137.831 reproduccions. Les cinc emissions més escoltades són del magazín.
"Crims" es manté com el més escoltat a la carta, amb 53.098 reproduccions. I pel que fa als àudios més escoltats, els tres primers llocs són per "Crims", amb els dos capítols "El cas Angelet: rumors i maldats", i "El crim del carrer Acadèmia de Lleida".
Audiències per sobre de la mitjana
L'app de TV3 anota la segona millor audiència digital setmanal del darrer any, amb 116.000 usuaris únics comptabilitzats. I, també, el 324 recull els efectes de les eleccions del 23 de juliol i registra la seva tercera millor audiència del mateix període, amb 104.000 usuaris, només per darrere de la setmana anterior i de la setmana de l'avenç del grup Wagner cap a Moscou.
El vídeo més vist de la setmana a les xarxes ha estat el de l'agressió de dos vigilants de seguretat a un usuari de Rodalies Renfe, que entre Twitter i Instagram ha sumat gairebé 3 milions de reproduccions.
#AudiènciesTV3
