El consum per internet de les emissores de Catalunya Ràdio augmenta d'un 55% l'any 2008
L'any 2008, les emissores el grup Catalunya Ràdio es van escoltar per internet un 55% més. Segons dades d'AKAMAI, en un any es van servir gairebé 5 milions i mig d'hores d'àudio, mentre que el 2007 van ser poc més de 3 milions i mig d'hores.
1 min
Per canals, el que va tenir un creixement més espectacular va ser iCat fm. En el seu conjunt, el canal dedicat a la promoció cultural va doblar en un any el nombre d'hores d'àudio servides i va passar de les 967.000 de l'any 2007 a les gairebé 1.770.000 hores. Només les emissions d'iCat fm han significat un augment del 82% respecte de l'any 2007, però a aquestes dades s'hi han d'afegir les dels canals complementaris com iCatjazz (el canal exclusivament per internet dedicat al jazz), que ha triplicat el seu consum en un any, o les dels canals TotCat (dedicat a la música en català) i MusiCatles (dedicat a les músiques del món), que han duplicat el seu consum.
Catalunya Ràdio ha augmentat un 27% el nombre d'hores d'àudio servides i Catalunya Informació, un 57%. Catalunya Música, amb la posada en marxa del canal exclusiu per internet Catclàssica, ha augmentat també el seu consum d'un 85%.
Aquestes dades són encara més rellevants si tenim en compte que, segons l'EGM, l'augment d'usuaris d'internet l'any 2008 a Catalunya va ser només d'un 4,3%.
Catalunya Ràdio ha augmentat un 27% el nombre d'hores d'àudio servides i Catalunya Informació, un 57%. Catalunya Música, amb la posada en marxa del canal exclusiu per internet Catclàssica, ha augmentat també el seu consum d'un 85%.
Aquestes dades són encara més rellevants si tenim en compte que, segons l'EGM, l'augment d'usuaris d'internet l'any 2008 a Catalunya va ser només d'un 4,3%.