El Marketing Leaders Awards i el Club Marketing Barcelona concedeixen el premi Eficàcia a la Fundació La Marató de TV3

El Marketing Leaders Awards i el Club Marketing Barcelona han concedit el premi Eficàcia a la Fundació La Marató de TV3 per l'excel·lència en la seva trajectòria, i perquè consideren que la seva estratègia de màrqueting ha estat la més destacada del 2015 en temes d'eficiència.
1 min

Lluís Bernabé, director de la Fundació, i Carles Manteca, director de Comercial i Màrqueting de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) han recollit el guardó aquest vespre a L'Auditori de Barcelona, en el transcurs del Barcelona Marketing Meeting, l'acte central del Word Marketing Festival, que ha tingut lloc entre el 27 i el 30 de juny.

El premi Eficàcia reconeix les moltes accions de màrqueting que ha dut a terme la Fundació al llarg del 2015. Entre d'altres, destaquen l'espot i la campanya gràfica de sensibilització sobre la diabetis i l'obesitat -elements de difusió creats amb la coordinació de l'àrea de Màrqueting de la CCMA, l'Agència de Publicitat Ogilvy i la Fundació-, el disc, el llibre, les promocions multimèdia amb informació sobre les principals activitats de La Marató, les quatre exposicions fotogràfiques i de valors a les seus telefòniques, les conferències a les escoles per promoure la solidaritat i la divulgació, i el concurs Pinta La Marató, amb jurat mediàtic.

Aquesta estratègia i la d'anys anteriors han estat implementades amb l'objectiu final de sensibilitzar la ciutadania sobre les malalties protagonistes de cada edició de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, i promoure la recerca científica sobre aquestes patologies.

El Club Marketing Barcelona convoca des de 1970 aquests guardons, que premien les millors empreses i professionals per les seves accions de màrqueting.

tv3.cat/marato

Avui és notícia