El seminari "CÚbicS" debatrà les noves dimensions dels mitjans audiovisuals: Connectats, Ubics i Socials

Organitzat pel CREA, el Centre de Recerca Audiovisual de la CCMA, analitzarà la transformació dels mitjans amb experts internacionals.
1 min
Connectats, Ubics i Socials seran els tres conceptes que desplegaran experts d'alt nivell internacional en la jornada "CÚbicS: la transformació dels mitjans audiovisuals", que organitza la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) a través del CREA, el Centre de Recerca Audiovisual de la CCMA que es dirigeix des d'Activa Multimèdia. La jornada se celebrarà a Barcelona i reflexionarà sobre les noves dimensions dels mitjans audiovisuals, cada cop més connectats, que es distribueixen per plataformes diverses i més integrats en les xarxes socials. "CÚbicS" convoca el sector audiovisual per reflexionar sobre aquesta transformació dels mitjans i les estratègies que se'n deriven pel que fa a hàbits de consum de continguts, models de negoci i publicitat, connectivitat multidispositiu i enllaç amb les xarxes socials. Serà el 2 de desembre, de 9 a 13.30 hores, a l'Auditori de CaixaForum Barcelona. Marie-José Montpetit, investigadora responsable de Social TV al Massachusetts Institute of Technology (MIT); Simon Nelson, Controller Multiplatform de BBC Vision i impulsor de l'estratègia de distribució multiplataforma de la BBC en els darrers anys i Peter Boland, president d'Universal-McCann Espanya i estratega innovador que ha fet evolucionar el model d'agència de media-màrqueting, són alguns dels membres destacats en l'àmbit de la recerca i de la indústria dels mitjans que participaran a "CÚbicS". La CCMA, com a servei públic, té el compromís de fer extensiu al sector audiovisual i a la societat en general noves perspectives i coneixements per impulsar la productivitat, la creativitat i l'eficiència en l'era dels nous mitjans. Emmarcada per aquest repte, des del 2005 convoca aquest sector, amb Activa Multimèdia, en una jornada on experts d'arreu del món debaten sobre els nous usos de la televisió. Aquest any, la jornada es reinventa amb el nom de "CÚbicS, la transformació dels mitjans audiovisuals". El CREA és un centre virtual que té per objectiu impulsar projectes de recerca que permetin aprofundir en el coneixement d'aspectes clau de l'evolució dels mitjans audiovisuals. Podeu trobar més informació sobre la jornada aquí.

Avui és notícia