Els Telenotícies de TV3, un any més lìders destacats dels informatius a Catalunya
TV3 ha tancat el 2006 ratificant un any més el lideratge d'audiència dels Telenotícies sobre la resta dels informatius d'altres cadenes, segons les dades de TNS-Sofres. Sumant totes les edicions, els TN van tenir una audiència global del 24,1% de l'audiència de Catalunya, a una distància destacada d'Antena 3 (19,7), Telecinco (16,5) i TVE (15,1).
1 min
Per edicions, el Telenotícies Migdia, amb un 27,8 de share, ha guanyat àmpliament els informatius de la competència, amb gairebé 10 punts de diferència sobre l'informatiu d'Antena-3 (18,2) i més de 10 sobre la resta: Telecinco (17,5) i TVE (15,1). Pel que fa al Telenotícies Vespre continua lluitant pel lideratge amb un frec a frec amb l'informatiu d'Antena-3: 20,7 per TV3 i 20,9 per Antena 3, mentre que la resta d'informatius queden a més distància: 15,0 per TVE i 14,9 per Telecinco. Al lideratge global d'audiència dels Telenotícies s'hi suma també el d'un altre informatiu diari de TV3, Els matins, líder destacat de la programació matinal, per segon any consecutiu, amb un 22,1% de l'audiència, 0'5 punts més que el 2005. També puja l'audiència de La nit al dia que passa del 9,9 del 2005 al 10,2 del 2006. D'altra banda, el canal d'informació contínua 3/24 ha acabat l'any gairebé doblant l'audiència de finals del 2005. El canal ha consolidat una audiència superior a les 400.000 persones que hi connecten diàriament (425.210 el mes de desembre). Les dades de TNS-Sofres ratifiquen altres enquestes i sondejos, com el del Baròmetre d'Opinió Pública del Centre d'Estudis d'Opinió, que certifiquen que els Telenotícies de TV3 i, en general el seus informatius, són els més seguits per l'audiència catalana i que TV3 és la cadena que més i millor els informa, a més de ser la més creïble i imparcial.