Els webs de Catalunya Ràdio superen per primera vegada els 4 milions de pàgines vistes mensuals
Els webs de Catalunya Ràdio han batut aquest mes de gener el seu rècord de pàgines vistes i han arribat gairebé a les 4.200.000. Aquestes dades d'OJD del mes de gener signifiquen un augment del 5 % respecte a la xifra anterior.
1 min
Els webs del grup superen per primera vegada els 4 milions de pàgines vistes en un mes. D'aquestes xifres cal destacar molt especialment iCat fm. El canal pensat conjuntament per a ràdio i per a internet ha augmentat d'un 8,3 % el seu rècord i és el més visitat del grup, ja que durant el mes de gener ha servit més de 2.600.000 pàgines.
Pel que fa a hores d'àudio servides, els webs del grup també trenquen barreres. Segons dades d'AKAMAI, l'àudio servit arriba a les 418.000 hores mensuals, la qual cosa significa un augment del 13 % respecte a la millor xifra aconseguida fins ara. www.catradio.cat és el web amb més fitxers d'àudio servits i supera les 220.000 hores, xifra que també significa un nou rècord i un augment del 9 % amb una mitjana d'escolta de 59 minuts.
L'any 2007, els webs de Catalunya Ràdio van augmentar de gairebé un 40 % la seva audiència i aquest mes de gener del 2008 les xifres són encara més positives, fet que deixa entreveure un important creixement d'internet com a canal de distribució de les nostres emissores.
Aquest mes de gener, el grup Catalunya Ràdio ha posat en marxa "Mediterràdio", el nou canal musical, exclusiu per internet dedicat a la música mediterrània, i ben aviat estrenarà "Catclàssica", el primer canal per internet de Catalunya Música especialitzat en música d'autors i intèrprets catalans.
Pel que fa a hores d'àudio servides, els webs del grup també trenquen barreres. Segons dades d'AKAMAI, l'àudio servit arriba a les 418.000 hores mensuals, la qual cosa significa un augment del 13 % respecte a la millor xifra aconseguida fins ara. www.catradio.cat és el web amb més fitxers d'àudio servits i supera les 220.000 hores, xifra que també significa un nou rècord i un augment del 9 % amb una mitjana d'escolta de 59 minuts.
L'any 2007, els webs de Catalunya Ràdio van augmentar de gairebé un 40 % la seva audiència i aquest mes de gener del 2008 les xifres són encara més positives, fet que deixa entreveure un important creixement d'internet com a canal de distribució de les nostres emissores.
Aquest mes de gener, el grup Catalunya Ràdio ha posat en marxa "Mediterràdio", el nou canal musical, exclusiu per internet dedicat a la música mediterrània, i ben aviat estrenarà "Catclàssica", el primer canal per internet de Catalunya Música especialitzat en música d'autors i intèrprets catalans.