Els webs de la CCMA arriben gairebé als 30 milions de pàgines vistes

El temps que cada usuari passa navegant pels webs de la CCMA ha augmentat en gairebé dos minuts de mitjana.
1 min
El mes de juny el nombre de pàgines vistes dels webs de la CCMA ha crescut i arriba gairebé als 30 milions, segons dades mesurades per Nielsen i auditades per OJD. A més, el conjunt de webs de la CCMA consoliden els més de 900.000 usuaris únics que havien aconseguit el mes de maig. L'audiència per internet de la CCMA està encapçalada pels webs de Televisió de Catalunya, que se situa per sobre dels 650.000 usuaris únics i creix en nombre de pàgines vistes, superant els 22 milions. El grup de webs de Catalunya Ràdio consoliden la posició de líder de la ràdio en línia en català i se situen per sobre dels 140.000 usuaris únics, amb gairebé 5 milions de pàgines vistes. El portal informatiu 3cat24.cat ha obtingut 227.000 usuaris únics i més de 2 milions de pàgines vistes. I el portal esportiu elsesports.cat se situa en prop de 45.000 usuaris únics i 770.000 pàgines vistes. Una altra dada significativa respecte al mes de maig, és l'augment en gairebé dos minuts del temps que cada usuari passa als webs de la CCMA. Gràcies al potent contingut multimèdia de les seves pàgines, la mitjana actual se situa en els 10'30 minuts. En el cas del web d'iCat fm, els seus usuaris dediquen gairebé 18 minuts a escoltar aquesta innovadora aposta de ràdio per internet, mentre que la pàgina del 3XL.cat supera els 20 minuts de mitjana de navegació. Aquestes dades es poden consultar al web de l'OJD

Avui és notícia