Gairebé 2.000.000 d'espectadors van seguir la programació especial d'"E21: el debat", un dimarts que TV3 va liderar amb una quota del 17,9%
Ahir, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 17,9%, a 5,3 punts de la segona cadena, i va ser el millor dimarts des del 3 de novembre. La programació especial al voltant del debat electoral va fer un excel·lent resultat, amb una audiència acumulada d'1.895.000 espectadors. El programa més vist del dia va ser "E21: el debat", amb una quota del 26% i 601.000 espectadors, i una audiència acumulada d'1.449.000 espectadors. La prèvia del debat, es va col·locar en el cinquè lloc del rànquing, amb 418.000 espectadors, una quota del 17,1% i una audiència acumulada d'1.397.000 espectadors.
En novè lloc destaca "E21: el debat últim minut", amb una quota del 27,5% i 293.000 espectadors, i pel que fa a l'anàlisi posterior, la van seguir 113.000 espectadors i va fer una quota del 19,1%. Pel que fa al minut més vist del conjunt de les 4 emissions va ser a les 22.28 amb 830.000 espectadors i un 28,7% de quota.
I pel que fa a les audiències digitals, el debat va ser seguit en directe per internet per 66.000 usuaris únics. A Twitter es van enviar 173.000 missatges sobre els continguts del programa, de més de 36.000 autors diferents, que va suposar una mitjana de 120 tuits per minut. I en aquest cas, el minut d'or va ser a les 23.45, amb 1.073 missatges.
Pel que fa a la resta de la programació, el "TN migdia", amb Raquel Sans i Xavi Coral, va ser tercer, amb 522.000 espectadors i un 29,2% de quota. El "Cuines", en què Gessamí Caramés va fer coca de llardons, va ser sisè, amb 356.000 espectadors i va fer un 20,1% de quota. El va seguir el "TN comarques", amb Núria Solé, amb 334.000 espectadors i un 22,1% de quota. I el dotzè lloc el va ocupar el "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, amb una quota del 17,5% i 285.000 espectadors.
(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats)
#audiènciesTV3
