
L'èxit de "Benvinguts a la família" arriba als mercats internacionals
La publicació "C21Media", revista digital del grup internacional del mateix nom, referència en les novetats del mercat televisiu i de la indústria audiovisual, ha posat atenció en "Benvinguts a la família" pocs dies abans que la sèrie es presenti al MipTV 2018.
23/03/2018 - 15.30 Actualitzat 09/09/2020 - 10.01
Els 777.000 espectadors, un 25,8% de quota, que va aconseguir "Benvinguts a la família" en la seva estrena no han passat desapercebuts per als gurus dels mercats televisius. La publicació "C21Media", revista digital del grup internacional del mateix nom, referència en les novetats del mercat televisiu i de la indústria audiovisual, s'ha fet ressò de l'excel·lent arrencada de la sèrie produïda per Filmax Arca Audiovisual per a TV3, "l'estrena de ficció més exitosa en l'última dècada", afirma en l'article publicat la setmana passada.
La publicació ha posat atenció en "Benvinguts a la família" pocs dies abans que la sèrie es presenti al MipTV 2018, el prestigiós mercat internacional de produccions per a televisió que es farà a Canes del 9 al 12 d'abril.
La sèrie de més èxit internacional de TV3, "Benvinguts a la família" es va estrenar el 22 de gener del 2018, i ha estat líder d'audiència de la seva franja cada setmana. És dels mateixos creadors de "Polseres vermelles".
Web de "Benvinguts a la família": https://www.3cat.cat/tv3/benvinguts-a-la-familia/
Avui és notícia
El ministeri investiga si el brot de pesta porcina africana ha sortit d'un laboratori
Se sacrificaran i es comercialitzaran 30.000 porcs de granges a prop del focus de la pesta porcina
S'amplia la prohibició d'accés als espais naturals per la pesta porcina: consulta els 91 municipis
Illa esquiva les crítiques de l'oposició per la pesta porcina i diu que "les coses s'han fet bé"
El pes del sector porcí català: 4.260 milions d'euros de negoci a l'exterior