La campanya de comunicació de La Marató de TV3 2006, guardó d'or als premis a l'eficàcia

La campanya de comunicació de "La Marató de TV3" 2006 afegeix un nou guardó a la seva llarga llista de reconeixements, en aquest cas es tracta del prestigiós Premi a l'Eficàcia impulsat per l'Associació Espanyola d'Anunciants i organitzat per Grupo Consultores.
1 min
Aquest reconegut certament, que celebra la novena edició, premia la contribució de la publicitat en la consecució dels objectius empresarials de l'anunciant. I són els únics guardons a Espanya que se centren en resultats aconseguits gràcies a l'acció de comunicació. TV3 i l'agència publicitària Bassat han guanyat l'or a la campanya més eficaç del territori espanyol en la categoria Responsabilitat Social per la campanya de "La Marató de TV3" contra el dolor crònic (2006). Hi ha 12 guardons d'or, que consisteixen en la rèplica d'una antiga moneda ibèrica trobada prop de Mataró, una de les més antigues d'Espanya. Aquests 12 premis corresponen a diferents categories del món de la comunicació i la competència és molt forta ja que s'hi presenten prop de 200 campanyes publicitàries.   Aquest s'afegeix a altres prestigiosos reconeixements que ja ha rebut aquesta campanya com la Musa d'or en els Promax de Nova York, el diploma D&AD i el Bronze al FIAP. A més ha estat finalista al New York Festival i al London International Awards (pendent encara de dictamen). L'acte de lliurament de premis tindrà lloc avui a les 19.30 a la "IX gala dels Premis a l'Eficàcia" al Palacio Municipal de Congresos del Campo de las Naciones de Madrid.

Avui és notícia