Mor Robe Iniesta, d'Extremoduro
Illa i Pujol
Mago Pop "Mar i cel"
Mascareta obligatòria
Mor Jorge Martínez, d'Ilegales
Crim masclista Catarroja
Donant esperma càncer
Catalunya Ràdio oients
Feijóo Sánchez assetjament sexual
Vaga metges Catalunya
Claus sentència García Ortiz
Champions League
Barcelona Frankfurt
Guardiola

Tot costa

L'acord entre el Barça i Spotify, al detall

El Barça i l'empresa sueca han arribat a un acord de patrocini per a les properes temporades

09/02/2022 - 19.00 Actualitzat 10/02/2022 - 07.44

L'acord entre el Barça i Spotify es divideix en dos grans blocs i s'espera que es pugui fer oficial en les properes hores o dies. Ara mateix, s'estan redactant els contractes.

70-75 milions d'euros per temporada

El primer segment del contracte serà per tres anys i pujarà a un màxim de 225 milions d'euros. Una quantitat que es distribueix en quatre conceptes.

Per la publicitat a la samarreta, de l'equip masculí i femení, el Barça cobrarà 60 milions d'euros per temporada. A més, el club ingressarà 5 milions d'euros més per portar el nom de Spotify a la part posterior de la samarreta d'entrenament.

D'aquesta manera, el club s'assegura poder negociar encara per la part frontal de l'equipació del dia a dia. I encara dos conceptes més. 5 milions d'euros per al nom de l'estadi, que anirà a través d'una lona, i un màxim de 5 milions d'euros més per diverses accions publicitàries entre club i empresa.

El nou Camp Nou, fins a 400 milions d'euros

El segon bloc d'aquest contracte s'engegarà amb la reforma de l'estadi i afectararà exclusivament el nom del Camp Nou. És un acord de 20 milions d'euros per temporada i la junta directiva del club s'ha fixat un topall de 20 anys, és a dir, 400 milions d'euros.

Pel que sabem, Spotify tenia interès a estirar aquest contracte fins als 30 o 35 anys, mentre que la voluntat del club era deixar-lo en 10 o 12 anys. Finalment, la directiva ha fixat un màxim de 20 anys.