L'acord entre el Barça i Spotify, al detall
L'acord entre el Barça i Spotify es divideix en dos grans blocs i s'espera que es pugui fer oficial en les properes hores o dies. Ara mateix, s'estan redactant els contractes.
70-75 milions d'euros per temporada
El primer segment del contracte serà per tres anys i pujarà a un màxim de 225 milions d'euros. Una quantitat que es distribueix en quatre conceptes.
Per la publicitat a la samarreta, de l'equip masculí i femení, el Barça cobrarà 60 milions d'euros per temporada. A més, el club ingressarà 5 milions d'euros més per portar el nom de Spotify a la part posterior de la samarreta d'entrenament.
D'aquesta manera, el club s'assegura poder negociar encara per la part frontal de l'equipació del dia a dia. I encara dos conceptes més. 5 milions d'euros per al nom de l'estadi, que anirà a través d'una lona, i un màxim de 5 milions d'euros més per diverses accions publicitàries entre club i empresa.
El nou Camp Nou, fins a 400 milions d'euros
El segon bloc d'aquest contracte s'engegarà amb la reforma de l'estadi i afectararà exclusivament el nom del Camp Nou. És un acord de 20 milions d'euros per temporada i la junta directiva del club s'ha fixat un topall de 20 anys, és a dir, 400 milions d'euros.
Pel que sabem, Spotify tenia interès a estirar aquest contracte fins als 30 o 35 anys, mentre que la voluntat del club era deixar-lo en 10 o 12 anys. Finalment, la directiva ha fixat un màxim de 20 anys.
