L'Instagram del 3/24 supera els 500.000 seguidors i es consolida com el compte informatiu en català més seguit

Aquesta setmana s'han fet més de 18,4 milions de reproduccions de vídeo a les plataformes digitals. El "TN cap de setmana" fa la millor audiència en digital, des del febrer del 2022. I Esport3 augmenta un 83% l'audiència en directe, gràcies a la transmissió de la final a 4 d'handbol
2 min

Vídeo a les xarxes socials

En una setmana s'han fet 15.235.244 reproduccions de vídeo de continguts de TV3 i Catalunya Ràdio, a les plataformes externes. La majoria, 8.558.404 a Instagram; 2.870.751, a Twitter; a TikTok han estat 2.507.342; 801.178, a Facebook i finalment 497.549 a YouTube.

El perfil del 3/24 a Instagram ha superat els 500.000 seguidors i s'ha consolidat com el compte informatiu en català amb més seguidors en aquesta xarxa. Durant la setmana s'han fet més de 2.450.000 reproduccions del 3/24 a Instagram. De fet, el vídeo més vist a xarxes socials durant la setmana ha estat un del perfil del canal informatiu a Instagram, en què un pare ha descobert que tenia un trastorns de l'espectre autista després que li diagnostiquessin al seu fill, que ha superat les 540.000 reproduccions.

"Cites Barcelona" va ser la tercera edició més comentada a Espanya el dilluns. I també ha estat el segon programa de TV3 més comentat de la setmana, amb un total de 10.035 piulades.

Aquesta setmana s'han superat els 3 milions de reproduccions de vídeo a les plataformes de la CCMA

Aquesta setmana, la TV connectada ha pujat amb 217.015 usuaris únics; les apps mòbils han fet 304.003 i TV3 també ha augmentat el consum, amb 3.198.026 reproduccions de vídeo.

L'estrena de la sèrie "Cites Barcelona" ha estat tot un èxit en digital, i s'ha convertit en el programa més vist a la carta de la setmana, amb 236.329 reproduccions i a més, els dos primers capítols són els vídeos més vistos. I un 72% de les reproduccions a la carta són dels vídeos doblats.

I el "TN cap de setmana" fa la millor audiència des del 28 de febrer de 2022, amb 61.700 usuaris únics i va fer el millor diumenge des del 25 de setembre.

El partit de la final a 4 d'handbol entre el Magdeburg i el Barça, amb 18.500 usuaris únics, és l'emissió més vista en directe i Esport3 ha augmentat un 83% la seva audiència en directe respecte a la setmana anterior.

"Crims", l'àudio més escoltat a la carta i "El matí de Catalunya Ràdio", en directe

Aquesta setmana el web de Catalunya Ràdio ha tingut 806.290 reproduccions. El programa més escoltat a la carta ha estat "Crims", amb 65.479 reproduccions.

I pel que fa als àudios més escoltats, els dos primers llocs són per "Crims", amb els capítols d'"Els germans Cuevas" i "El crim de Can Planes", i els quatre següents són d'"El búnquer".

El programa més escoltat en directe, ha tornat a ser "El matí de Catalunya Ràdio", amb 36.776 usuaris únics. Aquesta setmana també ha destacat la pujada d'un 16% del "Tot gira".

El web de la CCMA
El web de la CCMA ha tingut 1.396.724 usuaris únics i 6.813.397 pàgines vistes.

La notícia més llegida de la setmana és la de la reacció d'un titellaire davant l'incivisme dels infants, amb 79.000 pàgines vistes, la majoria van arribar de les xarxes socials, sobretot d'Instagram.

#audiènciesTV3

Avui és notícia