Imatge de l'especial "E21: Els resultats"
Imatge de l'especial "E21: Els resultats" (CCMA)

Més de 3 milions de persones contacten amb els especials E21 en un dia que TV3 lidera amb un 20,8%

TV3 va liderar de manera destacada l'audiència d'ahir, amb un 20,8% de quota. 3,1 milions de persones van contactar en algun moment del dia amb TV3 o el 3/24 per seguir la jornada electoral del 14F.
4 min

TV3 va ser líder destacada ahir, amb una quota del 20,8% a molta distància de la segona cadena més vista, que va ser Telecinco, amb un 8,8% de quota. Les cinc edicions dels especials "E21" que es van fer al llarg del dia van ocupar 5 de les 6 primeres posicions del rànquing de programes més vistos i van liderar còmodament la seva franja. Una vegada més, TV3 es converteix en un referent informatiu que compta amb la confiança dels espectadors.

El més vist del dia va ser "E21: Els resultats", que va començar a les 20.44, amb una quota del 35,1% i 1.150.000 espectadors. En segon lloc hi ha "E21: Les reaccions", que es va emetre a partir de les 23.14, amb un 31,7% de quota i 810.000 espectadors.

El va seguir "E21: El sondeig de TV3" de les 19.45, amb 768.000 espectadors i una quota del 28%. El quart programa de la llista va ser el "TN cap de setmana migdia", que presenten Cristina Riba i Ramon Pellicer, que va obtenir una quota del 30,4% i el van veure 688.000 espectadors. El cinquè lloc va ser per a l'últim especial del dia "E21: L'anàlisi", que es va emetre a partir de les 24.06, amb una quota del 25,3% i 373.000 espectadors. L'especial "E21: El compte enrere", que es va emetre a les 18.30, va ser el sisè del rànquing, amb 368.000 espectadors i una quota del 16%.

També, en el rànquing dels més vistos, el quinzè lloc va ser per "Tarda de cine", que emetia la pel·lícula "El sentit d'un final", amb 236.000 espectadors i un 10,6% de quota; i l'"Avanç informatiu" que es va emetre a les 17.53, va ser setzè, amb 232.000 espectadors i una quota del 10,7%.

Pel que fa a la cobertura de les cadenes, és a dir, els espectadors que van veure com a mínim un minut de programació del canal, la cobertura de TV3 va ser de 2.653.000 espectadors i la del 3/24 de 758.000. I en el conjunt de les dues cadenes, és a dir, espectadors que van passar per una o altra sense duplicar-se, la xifra va ser de 3.134.000 espectadors.

El minut més vist del dia correspon a les 21.10, durat l'emissió de l'especial "E21: Els resultats", amb una quota del 40,4% i 1.343.000 espectadors.

Els mitjans digitals marquen rècords d'audiència en jornada electoral

Ahir, el portal de la CCMA va tenir una audiència de 638.314 usuaris, xifra rècord en un dia de jornada electoral. Per la seva banda, el portal informatiu "TN cap de setmana migdia", que presenten Cristina Riba i Ramon Pellicer, que va obtenir una quota del 30,4% i el van veure 688.000 espectadors. El cinquè lloc va ser per a l'últim especial del dia "E21: L'anàlisi", que es va emetre a partir de les 24.06, amb una quota del 25,3% i 373.000 espectadors. L'especial "E21: El compte enrere", que es va emetre a les 18.30, va ser el sisè del rànquing, amb 368.000 espectadors i una quota del 16%.

També, en el rànquing dels més vistos, el quinzè lloc va ser per "Tarda de cine", que emetia la pel·lícula "El sentit d'un final", amb 236.000 espectadors i un 10,6% de quota; i l'"Avanç informatiu" que es va emetre a les 17.53, va ser setzè, amb 232.000 espectadors i una quota del 10,7%.

Pel que fa a la cobertura de les cadenes, és a dir, els espectadors que van veure com a mínim un minut de programació del canal, la cobertura de TV3 va ser de 2.653.000 espectadors i la del 3/24 de 758.000. I en el conjunt de les dues cadenes, és a dir, espectadors que van passar per una o altra sense duplicar-se, la xifra va ser de 3.134.000 espectadors.

El minut més vist del dia correspon a les 21.10, durat l'emissió de l'especial "E21: Els resultats", amb una quota del 40,4% i 1.343.000 espectadors.

Els mitjans digitals marquen rècords d'audiència en jornada electoral

Ahir, el portal de la CCMA va tenir una audiència de 638.314 usuaris, xifra rècord en un dia de jornada electoral. Per la seva banda, el portal informatiu 324.cat va aconseguir 403.249 usuaris, xifra que suposa també un rècord en un dia d'eleccions, a més de ser la sisena millor xifra d'audiència de la seva historia.

Les emissions en directe de TV3 per internet van ser seguides per més de 180.000 usuaris únics. I pel que fa a les emissions en directe de Catalunya Ràdio, van aplegar 45.129 usuaris únics.

A les xarxes socials, l'especial electoral de TV3 va ser el segon més comentat d'ahir a Espanya a Twitter, amb un total de 28.000 missatges, que van tenir més de 3,2 milions d'impressions.

Cal destacar també que més de 520.000 usuaris únics han llegit, vist o escoltat continguts sobre les eleccions del 14F als mitjans digitals de la CCMA des de l'inici de la campanya.

TV3, la més vista de dissabte, amb els telenotícies

Dissabte, TV3 va ser la més vista, amb una quota del 13,6%, a 3,8 punts de la segona. Quatre dels cinc espais més vistos van ser de la cadena, amb el "TN cap de setmana migdia" en primer lloc, amb 506.000 espectadors i un 26,8% de quota. L'edició del vespre va ser segona, amb un 19,2% de quota i 501.000 espectadors. I el "Preguntes freqüents", que presenta Cristina Puig, va ser quart amb una quota del 15,1% i 287.000 espectadors

Destaquen també en el rànquing, en cinquè lloc l'espai "Tarda de cine", amb la pel·lícula "El pes de la sospita", que van veure 234.000 espectadors i va obtenir un 12,5% de quota, i en onzena posició l"Atrapa'm si pots", amb una quota del 10,2% i un total de 224.000 espectadors.

A Esport3 va destacar el resultat del "Gol a gol", que va ser vist per 60.000 espectadors, el seu rècord de la teporada.

TV3 es manté líder del divendres

Divendres, TV3 va ser líder amb un 15,3% de quota i set dels deu programes més vistos van ser la de la cadena.

El "TN vespre", amb Toni Cruanyes, va ocupar el primer lloc del rànquing, amb 624.000 espectadors i una quota del 23,6%; i el segon lloc va ser per l'edició del migdia, amb Raquel Sans i Xavi Coral, amb una quota del 29,3% i 520.000 espectadors. El quart va ser el "Cuines", que van veure 414.000 espectadors i va obtenir una quota del 24,8%. El va seguir el "Zona zàping", amb 361.000 espectadors i un 13,9% de quota.

I també, en el rànquing dels més vistos, l'"Està passant", el programa d'humor del vespre que presenta Toni Soler, va ser vuitè, amb una quota del 14,2% i 331.000 espectadors; el "TN comarques", amb Núria Solé, amb 307.000 espectadors i un 22% de quota va ser novè, i la sèrie de la sobretaula "Com si fos ahir", va ocupar la desena posició, amb 301.000 espectadors i una quota del 18,8%.

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats)

tv3.cat

#audiènciesTV3

Avui és notícia