Oriol Aguilà, nou director d'Estratègia i Marca de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals

Coordinarà les àrees de Comunicació, Màrqueting, Comercial, Anàlisi de Públics i Relacions Institucionals.
1 min
El Consell de Govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha nomenat per unanimitat Oriol Aguilà director d'Estratègia i Marca de l'ens. Aquesta direcció, de nova creació, coordinarà les àrees de Comunicació, Màrqueting, Comercial i Anàlisi de Dades i Públics. A més a més, gestionarà les relacions públiques i institucionals de la Corporació. Amb aquest nomenament es completa l'organigrama de la Direcció General proposat per Rosa Cullell, que ja havia estat aprovat pel Consell de Govern. Els principals objectius de la direcció d'Estratègia i Marca són coordinar les estratègies de les àrees que gestiona i establir una cultura de Grup de les diferents empreses de la CCMA. Amb el nomenament d'Aguilà, es reforçarà també la política comercial i de patrocini de la Corporació per afrontar amb la màxima efectivitat els canvis en el sector. Oriol Aguilà és llicenciat en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona i diplomat en Alta Direcció d'Empreses per ESADE. El 1996 es va incorporar a la Fundació Gran Teatre del Liceu, on ha ocupat diversos càrrecs en les àrees de mecenatge i relacions institucionals. L'any 2005, en va assumir la direcció de Comunicació, Màrqueting i Mecenatge. També ha col·laborat en temes de filantropia i gestió del patrimoni artístic en mitjans de comunicació. En l'àmbit acadèmic, ha estat professor de gestió cultural, mecenatge i patrocinis de diverses universitats i de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.

Avui és notícia