"Serem més forts", l'himne coral de l'espot de La Marató
En una Marató excepcional com aquesta, l'espot d'aquest any té com a protagonista una cançó interpretada de manera col·lectiva per 24 artites i formacions d'estils i gèneres molt diferents: alguns, joves promeses; d'altres, amb una llarga i exitosa trajectòria.
Miki Núñez, Suu, Elena Gadel, Lildami, Gemma Humet, Antonio Orozco, Nina, Dyango, Marina Prades, Eduard Costa, Joan Garrido, Sicus Carbonell, Ferran Massegú, Joan Rovira, Ju, Aiala, David Busquets i Sara Terraza; i els grups Buhos, Las Migas, Doctor Prats, La Folie, Maruja Limón i Els Catarres interpreten "Serem més forts", el tema compost per Jordi Cubino.
El Parc Audiovisual de Catalunya, a Terrassa, va ser l'escenari triat per crear l'estudi de gravació on es va enregistrar la cançó, en directe i seguint totes les mesures vigents de seguretat sanitària. Els artistes estaven separats per mampares de metacrilat, amb un micròfon bidireccional a cada banda. Al mig, un piano per harmonitzar les veus.
L'espot es va gravar a l'octubre i el dia del rodatge la Laia Ferrer va conversar amb alguns del artistes que protagonitzen aquest espot tan especial.
Un missatge que interpel·la directament a tota la ciutadania
L'espot forma part d'una campanya que té com a eslògan "Aquesta Marató toca a tothom". Un any més, fa un pas endavant " amb el 'claim' probablement més coral i participatiu de tota la història de La Marató", afirma Àlex Marquina, cap de l'àrea de Promoció i Estratègia de Marca de la CCMA. A més, en aquest cas, segons Marquina, "va més enllà i es converteix en un himne, interpretat conjuntament per una representació dels millors cantants i grups del panorama musical català, que posen veu a tota la ciutadania".
Per elaborar la campanya de La Marató, el Departament de Màrqueting de TV3 ha treballat conjuntament amb l'agència creativa Ogilvy, amb Camil Roca com a director creatiu, i la productora Oxígeno.