Barcelona
Shakira serà la nova bombolla de Freixenet d'aquest Nadal
Freixenet tornarà a felicitar les festes nadalenques amb el brindis d'un famós. Aquest any la protagonista serà la cantant colombiana Shakira, que aquest estiu no ha parat de sonar gràcies al "Waka waka" del Mundial de futbol. La marca de cava torna a la tradició després que l'any passat repetís l'espot de l'any anterior amb Gemma Mengual i la resta de l'equip de natació sincronitzada. La novetat és que Freixenet apostarà per fer un anunci solidari i destinarà 500.000 euros a la Fundació Pies Descalzos de la cantant colombiana. Freixenet preveu que la campanya de Nadal d'aquest 2010 vaig "millor" després d'un esforç comercial major.
03/11/2010 - 08.30 Actualitzat 25/11/2010 - 14.15
Freixenet repetirà la fórmula del famós brindant per felicitar les festes nadalenques i l'any nou. La cantant Shakira, en el seu any més mediàtic després de rodar aquest estiu l'himne del Mundial de futbol, el popular "Waka waka", serà l'encarregada de desitjar bones festes en un anunci que inclourà un brindis en català. La marca de cava recupera la figura estelar, al mateix temps que destaca que l'anunci tindrà una finalitat solidària.
El director de comunicació i relacions públiques de Freixenet, Pere Bonet, ha explicat que la marca destinarà inicialment 500.000 euros a la Fundació Pies Descalzos, impulsada per la cantant colombiana. Amb aquesta aportació es preveu construir una escola a Haití i una altra a Cartagena, a Colòmbia. El que encara no està clar és si Freixenet també hi farà aparèixer les seves tradicionals bombolles.
L'anunci el rodarà en les pròximes setmanes i s'estrenarà cap al pont de desembre. Usarà imatges del pròxim videoclip de la cantant, que Shakira rodarà a Espanya coincidint amb la seva visita pels concerts que té previstos a Madrid, Bilbao i Barcelona (19, 23 i 24 de novembre, respectivament). L'espot estarà dirigit per Jaume de la Iguana.
D'aquesta manera, Freixenet i Shakira uniran esforços de promoció i donaran a conèixer alhora el vessant filantròpic de l'artista, que va fundar la Fundació Pies Descalzos amb 18 anys.
Això, després que l'any passat la crisi els fes apostar per l'austeritat i per repetir per primer cop a la seva història l'espot de Nadal.
El director de comunicació i relacions públiques de Freixenet, Pere Bonet, ha explicat que la marca destinarà inicialment 500.000 euros a la Fundació Pies Descalzos, impulsada per la cantant colombiana. Amb aquesta aportació es preveu construir una escola a Haití i una altra a Cartagena, a Colòmbia. El que encara no està clar és si Freixenet també hi farà aparèixer les seves tradicionals bombolles.
L'anunci el rodarà en les pròximes setmanes i s'estrenarà cap al pont de desembre. Usarà imatges del pròxim videoclip de la cantant, que Shakira rodarà a Espanya coincidint amb la seva visita pels concerts que té previstos a Madrid, Bilbao i Barcelona (19, 23 i 24 de novembre, respectivament). L'espot estarà dirigit per Jaume de la Iguana.
D'aquesta manera, Freixenet i Shakira uniran esforços de promoció i donaran a conèixer alhora el vessant filantròpic de l'artista, que va fundar la Fundació Pies Descalzos amb 18 anys.
Això, després que l'any passat la crisi els fes apostar per l'austeritat i per repetir per primer cop a la seva història l'espot de Nadal.
Avui és notícia
Sis experts, dos de l'IRTA, investigaran l'origen i de quin laboratori hauria sortit la pesta porcina
Quan un embús fantasma atura el trànsit: per què passa i en quins punts n'hi ha més
Cues a la C-14, la C-16, la C-17 i l'N-260 en direcció Barcelona: les vies més plenes de l'operació tornada
La IA obligarà els treballadors a reinventar-se: tres experts avaluen com canviarà les empreses
Els metges tornen a la vaga aquest dimarts i dimecres: què reclamen i quins serveis mínims hi ha