Tren AVE d'alta velocitat Barcelona-Madrid. Imatge de l'11 de maig del 2016
Tren AVE Barcelona-Madrid (3Cat)

Es reprèn l'alta velocitat després d'un tall per un incendi a l'Hospitalet de Llobregat

Paral·lelament, a la línia R4 es registren retards que poden superar els 30 minuts entre les estacions de Sant Sadurní i Martorell Central
Redacció
2 min

Un incendi al marge del riu Llobregat ha obligat a tallar durant una estona la circulació de trens d'alta velocitat a l'Hospitalet de Llobregat, segons han informat Renfe i Adif.

Els bombers han demanat la suspensió del pas de combois per la proximitat del foc.

Treballen en l'extinció del foc 8 dotacions terrestres dels Bombers i un helicòpter.

Segons Adif, la circulació s'ha tallat entre el Prat de Llobregat i Barcelona --d'ample de via estàndard--, i Castellbisbal i Can Tunis --d'ample de via ibèric.

La circumstància, que s'ha solucionat en poca estona, afectava tots els operadors d'alta velocitat.

Un atropellament a l'R3 talla la circulació durant 3 hores

D'altra banda, la circulació de trens a la línia R3 ha quedat restablerta entre les estacions de Vic i Balenyà després que s'hagi hagut de tallar, durant més de 3 hores, per l'atropellament d'una persona a les proximitats de l'estació de Vic, segons ha informat Renfe. Els horaris de pas i la freqüència dels trens s'aniran recuperant progressivament.

Com que es tracta d'una línia de via única, s'havia habilitat un servei alternatiu d'autobusos que han enllaçat per carretera aquestes dues estacions.

L'R3, la línia de Vic
La línia R3 és de via única, i s'ha hagut de posar un servei alternatiu per carretera durant la incidència (3cat)


Retards a l'R4 entre Sant Sadurní i Martorell Central

A la línia R4 es registren retards que poden superar els 30 minuts entre les estacions de Sant Sadurní i Martorell Central, i també a la resta de la línia, segons ha informat Renfe.

L'origen del problema és una incidència en la infraestructura entre aquestes dues estacions derivada de l'incendi d'aquest dissabte a Martorell, que va obligar a interrompre la circulació.

Tècnics d'Adif treballen per reparar la infraestructura. Mentrestant, hi ha una reducció de la freqüència de pas entre Martorell Central i Vilafranca del Penedès. A més, els trens amb origen o destinació Vilafranca comencen o acaben a l'estació de Martorell Central.

A la mateixa línia, i entre les estacions de Manresa i Terrassa-Estació del Nord, s'ha establert un servei alternatiu per carretera pel tren de les 12.24 de Manresa i el de les 15.22 de Sant Vicenç de Calders.

Temes relacionats

Avui és notícia

Més sobre Renfe

Mostra-ho tot