TV3 és la televisió líder a internet a Catalunya, durant 58 mesos consecutius, i Catalunya Ràdio té la millor audiència digital d'un mes de febrer a Catalunya
Segons les dades de Comscore* corresponents al febrer del 2022, TV3 és la cadena de televisió líder a internet a Catalunya, amb 2.576.000 usuaris únics, un 1% més que el mes passat, i manté el lideratge durant 58 mesos consecutius. A tot Espanya**, TV3 arriba als 3.107.000 usuaris únics, un 3% més que el febrer del 2021.
Catalunya Ràdio aconsegueix la millor audiència digital d'un mes de febrer a Catalunya. Al conjunt de l'estat** obté 809.000 usuaris únics, i a Catalunya* arriba als 730.000 usuaris únics, un 3% més que el febrer de l'any passat.
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha estat el grup audiovisual líder a internet a Catalunya*, amb 2.789.000 usuaris únics i un abast del 44,2% del conjunt dels internautes. A Espanya** ha obtingut 3.487.000 usuaris únics, un 3% més que el febrer del 2021.
Segons dades internes d'Adobe Analytics***, "Com si fos ahir", "El foraster", "Polònia", "TN cap de setmana" i "TN vespre" són els continguts de TV3 més vistos per internet al febrer.
A Catalunya Ràdio, els continguts més escoltats a la carta al febrer són els programes: "El matí de Catalunya Ràdio", "Crims", "El suplement", "El búnquer" i "La tarda de Catalunya Ràdio".
*Comscore MMX Multiplataforma. Regió: Catalunya, juny 2017-febrer 2022, Espanya.
**Comscore MMX Multiplataforma. Audiència total, juny 2017-febrer 2022, Espanya.
***Informació elaborada a partir de les dades internes d'Adobe Analytics, febrer del 2022.
