TV3 i Catalunya Ràdio creixen fins al 56,5% de cobertura en l'àmbit digital
Els mitjans de la CCMA en l'àmbit digital estan acompanyant l'audiència més que mai durant aquest període de pandèmia pel coronavirus. Segons les dades de Comscore* corresponents a l'abril del 2020, TV3 és la cadena de televisió líder a internet a Catalunya, amb 3.007.000 usuaris únics, amb un creixement del 19% respecte de l'abril del 2019, i manté el seu lideratge durant 36 mesos consecutius. A Espanya**, TV3 arriba als 3.587.000 usuaris únics, amb un creixement del 22% respecte fa un any, i és, també, la cadena de televisió més vista per internet a Catalunya***.
Catalunya Ràdio obté 793.000 usuaris únics a Catalunya*, amb un increment del 28% respecte de fa un any. A Espanya**, aconsegueix 898.000 usuaris únics i creix un 31% respecte a l'abril del 2019.
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) obté 3.258.000 usuaris únics a Catalunya* i un abast del 56,5% del conjunt dels internautes. A Espanya**, obté 3.922.000 usuaris únics i un creixement del 12% respecte de fa un any.
Segons dades internes d'Adobe Analytics****, els capítols "L'accident", "Temps mort" i "Secrets" de la sèrie "Les de l'hoquei" són els continguts més vistos de TV3 per internet a l'abril.
A Catalunya Ràdio, els continguts més escoltats a la carta el mes d'abril són els programes "APM?", El matí de Catalunya Ràdio" i "Revolució 4.0".
*Comscore MMX Multiplataforma. Regió: Catalunya, octubre 2017-abril 2020, Espanya.
**Comscore MMX Multiplataforma. Audiència total, octubre 2017- abril 2020, Espanya.
***Comscore Video Metrix, només ordinador. Regió: Catalunya, octubre 2017-abril 2020, Espanya. Llista personalitzada que inclou Televisió de Catalunya, ANTENA3.COM, Cuatro Sites, La Sexta, RTVE.ES, Telecinco.
****Informació elaborada a partir de les dades internes d'Adobe Analytics, abril del 2020.
