TV3 i Catalunya Ràdio creixen fins al 57% de cobertura en l'àmbit digital
Els mitjans de la CCMA en l'àmbit digital estan acompanyant l'audiència més que mai durant aquest període de pandèmia pel coronavirus. Segons les dades de Comscore* corresponents al març del 2020, TV3 és la cadena de televisió líder a internet a Catalunya, amb 3.151.000 usuaris únics, amb un creixement del 63% respecte del mes anterior, i manté el seu lideratge durant 35 mesos consecutius. A Espanya**, TV3 arriba als 3.843.000 usuaris únics i és, també, la cadena de televisió més vista per internet a Catalunya***.
Catalunya Ràdio obté 807.000 usuaris únics a Catalunya*, amb un increment del 53% respecte de fa un any. A Espanya**, aconsegueix 905.000 usuaris únics i creix un 36% respecte al març del 2019.
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) obté 3.313.000 usuaris únics a Catalunya* i un abast del 57% del conjunt dels internautes. A Espanya**, obté 4.155.000 usuaris únics.
Segons dades internes d'Adobe Analytics****, el programa "InfoK", del canal Súper3; la sèrie "Com si fos ahir" i el programa "Crims" són els continguts més vistos de TV3 per internet al març.
A Catalunya Ràdio, els continguts més escoltats a la carta el mes de març són "El matí de Catalunya Ràdio" i el programa "Crims".
*Comscore MMX Multiplataforma. Regió: Catalunya, octubre 2017-març 2020, Espanya.
**Comscore MMX Multiplataforma. Audiència total, octubre 2017- març 2020, Espanya.
***Comscore Video Metrix, només ordinador. Regió: Catalunya, octubre 2017-març 2020, Espanya. Llista personalitzada que inclou Televisió de Catalunya, ANTENA3.COM, Cuatro Sites, La Sexta, RTVE.ES, Telecinco.
****Informació elaborada a partir de les dades internes d'Adobe Analytics, març del 2020.
