TV3, líder de diumenge amb la programació de la Diada
El "TN cap de setmana vespre" va ser el programa més vist d'ahir diumenge, amb una audiència de 634.000 espectadors i una quota del 23,4%. L'actualitat va marcar la jornada i el "TN cap de setmana migdia" va ser el segon programa més vist, amb 420.000 espectadors i una quota del 23,3%.
El especials dedicats a la Diada van liderar les seves franges d'emissió. L'especial informatiu dedicat a l'anàlisi, emès a partir de les 19.00 i fins el "TN cap de setmana Vespre", va tenir una audiència de 295.000 espectadors i una quota del 16,1%. L'especial informatiu dedicat a les mobilitzacions, a partir de les 16.00, el van seguir 284.000 espectadors amb una quota del 15,8%. D'altra banda, l'especial que es va emetre a partir de les 13.00 i fins al començament del "TN cap de setmana migdia" va tenir una audiència de 218.000 espectadors i un 17,8% de quota.
Ahir nit, TV3 va estrenar "Jo, Ramon Llull". Aquesta producció, que combina realitat i ficció, dedicada al filòsof i escriptor Ramon Llull, va ser el tercer programa més vist del dia, va liderar la seva franja d'emissió i va aconseguir una audiència de 332.000 espectadors, amb una quota del 12,7%.
Pel que fa a l'audiència acumulada, ahir 2.912.000 espectadors van connectar amb TV3, un 41,1% de la població catalana de 4 i més anys.
El seguiment a la xarxa
Ahir, 150.000 usuaris únics van passar pel portal de la CCMA. L'emissió en directe de TV3 la van seguir més de 48.000 usuaris, i 14.900, la de Catalunya Ràdio.
L'especial de la Diada a TV3 va ser el segon programa de TV més comentat del dia a Twitter a tot Espanya amb un total de 14.900 missatges, segons dades d'InstarSocial (Kantar Media). El minut d'or va ser a les 17.50 amb 101 piulades. L'etiqueta #11STV3 va tenir 13.578 missatges.
