TV3, líder destacada del 26M amb una quota del 20,9%
TV3 ha estat líder d'audiència a Catalunya de les eleccions del 26 de maig amb una quota del dia del 20,9%. És la millor quota de la cadena en cap de setmana de la temporada i el millor resultat de TV3 en unes eleccions municipals des del 2003. TV3 va ser líder del dia des del "TN migdia" i fins al final de la jornada amb 7 dels 9 programes més vistos del dia.
El programa "E19: Els resultats" va ser el més vist del dia amb 1.150.000 espectadors i una quota del 37,5%. En segon lloc, "E19: El compte enrere", amb 671.000 espectadors (29,1% de quota) i, en tercer, "E19: Les reaccions", amb 558.000 espectadors (35,6% de quota).
El canal 3/24 va obtenir una quota el 3,8% i va ser la cadena temàtica més vista del dia. En total, 3.252.000 espectadors van connectar en algun moment amb TV3 i el 3/24 i el minut més vist va ser a les 22.21 amb 1.303.000 espectadors i un 39,2% de quota (sumant TV3 i 3/24).
En conjunt, el grup de la CCMA va liderar la resta de grups de comunicació amb una quota total del dia del 26%.
Audiències digitals
490.000 usuaris únics van accedir als continguts de la jornada electoral als mitjans digitals de la CCMA. És una audiència un 37% superior a la registrada el 28A.
Pel que fa al consum en directe, 104.000 usuaris únics van seguir l'escrutini de les eleccions en directe de TV3 per internet i 13.000 usuaris únics van escoltar el programa especial de les eleccions de Catalunya Ràdio per internet.
L'app del 324 ha registrat una audiència de 82.000 usuaris únics, un 50% per sobre de la mitjana, i l'app de TV3 va tenir 60.000 usuaris únics, un 90% per sobre de la seva mitjana diària.
Pel que fa a la repercussió a les xarxes socials, l'especial de les eleccions va registrar 15.000 missatges a Twitter i va ser el quart programa de televisió més comentat del dia a tot Espanya.