TV3 lidera amb contundència amb "Joc de cartes" i l'impactant inici de la campanya de La Marató amb "Quan el cor s'atura"
TV3 va tornar a ser, un dia més, la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 19,6%, la millor des del 17 de juny amb la final d'"Eufòria" i la segona millor del 2022. Els quatre programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN vespre", que presenta Toni Cruanyes, en primer lloc, amb 615.000 espectadors i un 29,6% de quota.
El segon lloc va ser per a "Joc de cartes", en què Marc Ribas buscava la millor restauradora de les terres gironines. El programa va liderar amb contundència i continua sent un dels gran èxits de la història de TV3, amb 511.000 espectadors i un 28,9% de quota, la més alta de la història del programa. A més, el programa rebrà el Premi Ondas el pròxim 14 de desembre. El capítol de reemissió, amb la millor cuina creativa a Girona, també va entrar al rànquing i va liderar la franja, amb 167.000 espectadors i un 18,3% de quota.
El tercer va ser l'inici sorprenent de la campanya de La Marató, amb la ficció "Quan el cor s'atura", protagonitzada per Julio Manrique i Cristina Genebat, dos coneguts i prestigiosos actors catalans. Una campanya molt impactant, més enllà dels formats convencionals de publicitat. Per aconseguir-ho, s'ha recreat un format de sèrie de ficció que representa que s'emet en directe i amb públic al plató. En plena emissió, la protagonista de la sèrie es desploma en directe a causa d'un problema cardiovascular, davant de l'enorme sorpresa de tothom: l'audiència des de casa i el públic del plató. Ho van veure 498.000 espectadors, va fer un 24% de quota i una audiència acumulada de 678.000 espectadors.
El va seguir el "TN migdia", amb Raquel Sans i Xavi Coral, que va obtenir una audiència de 472.000 espectadors i un 27,3% de quota.
També en el rànquing destaquen el "Cuines", en què Marc Ribas va fer uns tortel·linis de vedella i ceba que van veure 304.000 espectadors i va fer un 21% de quota; el "TN comarques", amb Núria Solé, amb 288.000 espectadors i un 25,9% de quota; l'"Està passant", el programa d'humor del vespre, amb Toni Soler, amb 260.000 espectadors i un 15% de quota, i la sèrie de la sobretaula "Com si fos ahir", amb 245.000 espectadors i un 18,5% de quota.
"Els matins", amb Ariadna Oltra, va fer el rècord de la temporada i va liderar la franja, amb 65.000 espectadors i un 20,7% de quota, i va ser el més vist des del 23 de març. A més, la franja del matí va fer, amb un 17,5%, la millor quota des del setembre del 2021. El "Tot es mou", amb Helena Garcia Melero, va fer el quart millor resultat de la temporada, amb un 15,7% de quota i 67.000 espectadors.
I el "Zona franca", amb Joel Díaz, va liderar la franja, amb un 14,3% de quota i 66.000 espectadors.
(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen en el rànquing amb l'audiència total.)
#AudiènciesTV3
