TV3 lidera amb els telenotícies i el "Cuines" i el SX3 ho fa en el target nens
Aquest dimecres, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 13,9%. Els cinc programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN vespre" que presenta Toni Cruanyes, al capdavant, amb una quota del 25,8%, 521.000 espectadors i una audiència acumulada de 973.000 persones. El segon va ser el "TN migdia", amb Raquel Sans i Xavi Coral, amb un 26,2% de quota de pantalla i 330.000 espectadors, a més 613.000 persones hi van connectar.
El tercer i el quart lloc del podi va ser per al "Cuines", en què Gessamí Caramés va preparar un arròs al forn amb bacallà, que van veure 274.000 espectadors i va fer una quota del 22,2%, i Marc Ribas va cuinar pollastre rostit amb bolets, que van seguir 254.000 espectadors i un 21,3% de quota. A continuació es troba el "TN comarques", amb Núria Solé, que va registrar 243.000 espectadors i un 23,3% de quota.
També van destacar l'"Està passant", el programa d'humor dels vespres que presenta Toni Soler, amb una quota del 15% i 232.000 espectadors; "La Puntual", amb una quota del 10,4%, 180.000 espectadors i una audiència acumulada de 512.000 persones i el "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, amb 151.000 espectadors i un 13,2% de quota
I el SX3 va liderar, amb una quota del 14% en el target nens, en la seva franja d'emissió.
(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen en el rànquing amb l'audiència total.)
#AudiènciesTV3
