TV3 lidera sense rival, a més de 7 punts de la segona, amb els telenotícies i el "Sense ficció" en els primers llocs
Ahir, dimarts, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 16,8%, a una distància de 7,2 punts de la segona classificada i la millor quota en dimarts des del 7 de febrer. Els sis programes més vistos, i líders de les seves franges, van ser de TV3, amb el "TN vespre", que presenta Toni Cruanyes, en primer lloc, amb 650.000 espectadors i un 30,6% de quota, la més vista des del 20 de març. El segon lloc va ser per al "TN migdia", que van veure 486.000 espectadors i va obtenir un 32,9% de quota.
El podi el va completar el "Sense Ficció", amb el documental "Rialb: l'últim pantà" que va anotar un 18,3% de quota de pantalla i 356.000 espectadors. El va seguir el "Cuines", en què Arnau París va preparar pollastre amb maionesa de curri, que van veure 348.000 espectadors i va fer un 23,7% de quota.
També van destacar el "TN comarques", amb Núria Solé, amb una quota del 24,4% i 282.000 espectadors; l'"Està passant", el programa d'humor del vespre que condueix Toni Soler, amb 273.000 espectadors i un 17,7% de quota i el "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, que va registrar una quota de pantalla del 14,2% i 207.000 espectadors.
A Esport3 destaca l'"Onze", amb un 4,1% de quota.
(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen en el rànquing amb l'audiència total.)
#AudiènciesTV3
