
Resolta l'avaria telefònica que ha deixat part dels CAP sense poder rebre trucades
El Departament de Salut recomana telefonar al 061 davant de qualsevol consulta urgent o dubte
Redacció
30/04/2025 - 17.13 Actualitzat 03/09/2025 - 14.14
Una part dels centres d'atenció primària de Catalunya no han pogut rebre trucades per una caiguda del proveïdor de telefonia. L'avaria telefònica, però, ha estat resolta poc abans de les vuit del vespre.
Aquesta avaria no ha afectat el funcionament del telèfon 061 Salut Respon, que ha continuat operatiu davant de qualsevol consulta urgent o dubte de salut.
Segons el departament, l'avaria ha estat "intermitent", "no és greu". En un primer moment, l'avaria també impedia emetre trucades.
Jornada de reprogramacions
Justament aquest dimecres la consellera de Salut, Olga Pané, ha explicat que el Departament ja ha pogut reprogramar les 506 cirurgies no urgents que es van haver de cancel·lar per prevenció dilluns a conseqüència de l'apagada elèctrica.
De la mateixa manera, es treballa en la reprogramació de les 68.000 consultes, 2.490 proves de radiologia i unes 1.983 més de diferent tipologia, un procés que està en tràmit i que es comunica per via telefònica o missatge de text als pacients.
Avui és notícia
La Marató 2025 recapta més de 9,7 milions d'euros per a la recerca sobre el càncer
Els testimonis de La Marató sobre el càncer: de l'Everest de l'Ànnia a la música de la Júlia
La importància dels cribratges en la detecció precoç del càncer: quins hi ha i quan s'han de fer
L'adolescència trasbalsada pel càncer: "La malaltia m'ha ensenyat que puc ser molt forta"
Tiroteig a Bondi Beach amb 16 morts: l'atac s'investiga com a terrorisme contra la comunitat jueva