L'intermediari acusat per Travel Gallery assegura que ell no ha estafat ningú
Encara cueja la presumpta estafa de què van ser víctimes els aficionats de l'Espanyol que no van poder volar a Glasgow. L'intermediari que va negociar amb l'agència Travel Gallery el lloguer dels vols per anar a la final de Glasgow assegura que ell no ha estafat ningú. En declaracions a Catalunya Ràdio, Pep Morell diu que l'agència Travel Gallery no va fer efectiu el pagament per fer la reserva d'avions i per tant no es va arribar a un acord.
Els socis de l'Espanyol que es van quedar sense viatjar a Glasgow ja han començar a recuperar els diners dels bitllets. Cal recordar que 423 seguidors de l'Espanyol es van veure afectats per una presumpta estafa, perquè els vols que havien pagat per anar a Glasgow no existien. El club va poder encabir-ne una part en un vol, però 228 es van quedar a terra. L'Espanyol acusa l'agència Travel Gallery, i l'agència acusa l'intermediari. Aquest "airbroker" és Pep Morell, que opera des de Palma.
Fins ara l'agència Travel Gallery ha insistit que ells també han estat víctimes d'una estafa, en aquest cas de l'intermediari encarregat de llogar els vols. És el que s'anomena un "airbroker", un intermediari entre companyies aèries i agències de viatges. D'entrada, cal explicar com funcionen aquestes operacions: una agència es posa en contacte amb un intermediari aeri, li demana unes places d'avió, les dues parts acorden el preu, signen un contracte, l'agència paga i l'intermediari envia els bitllets i posa en funcionament l'avió. Què va passar en aquest cas? Segons Pep Morell, mai es va arribar a un acord entre ell i Travel Gallery.
Per tant, l'agència Travel Gallery, segons l'"airbroker" Pep Morell, ni va confirmar la reserva d'avions ni va pagar. Per tant, el senyor Morell va cancel·lar l'oferta. I, atenció, ho va fer el dia 9, una setmana abans de la final. Aquest intermediari, després d'abandonar els tractes amb Travel Gallery, va rebre un últim correu electrònic de l'agència on l'amenaçava de denunciar-lo.
Oficialment Travel Gallery es limita a dir que ja ha acordat amb l'Espanyol que tornarà tots els diners dels bitllets als afectats i que també pagarà unes indemnitzacions. Aquesta indemnització és una xifra aproximada al que van costar de mitjana les entrades per la final de Glasgow, que recordem que anaven de 44 a 102 euros.

