El marcador final de La Marató  amb Xavi Coral i Helena Garcia Melero
El marcador final de La Marató

1.733.000 persones van connectar amb La Marató de 3Cat, en un diumenge que TV3 va liderar sense rival

TV3 va liderar diumenge, amb un 16% de quota. La Marató de 3Cat, dedicada a la salut sexual i reproductiva, va fer una quota mitjana del 16,8% i 217.000 espectadors
2 min

Ahir, TV3 va fer el segon millor diumenge de l'any, amb una quota del 16%, a 6,5 punts de la segona.

La Marató de 3Cat va fer una audiència mitjana de 217.000 espectadors, una quota del 16,8% i hi van connectar 1.733.000 persones.

La franja de la nit va ser la més destacada, va liderar còmodament i va fer una quota del 19,8%, 274.000 espectadors i una audiència acumulada de 841.000 persones.

El minut més vist del programa va ser a les 22.23 en què es va emetre un resum dels moments més destacats del dia, amb una quota del 21,9% i 483.000 espectadors.

Pel que fa a la franja del matí va obtenir una audiència acumulada de 515.000 espectadors, una quota del 13,7% i 93.000 persones; i a la tarda, la quota va ser del 13,9%, una mitjana de 222.000 persones i hi van connectar .1.111.000 espectadors. Totes dues franges les va liderar TV3.

A banda els dos programes més vistos del dia van ser les dues edicions del "TN cap de setmana", la del vespre, amb 557.000 espectadors i una quota del 25,7%, i la del migdia, amb 289.000 persones i un 20,2% de quota.

Audiències digitals

Pel que fa a les audiències digitals, 129.000 dispositius han accedit durant la setmana als continguts digitals de La Marató de 3Cat, un 10% més que a l'edició anterior.

Ha estat l'emissió més vista en directe de la setmana amb 34.757 dispositius connectats al llarg de l'emissió, el que suposa un 42% més que a l'emissió del 2022, i és el segon programa més vist en directe de la setmana només per darrera dels Telenotícies.

L'emissió en directe per Twitch de l'Espai Jove de La Marató de 3Cat va atreure 3.000 dispositius més. A banda, 3.200 dispositius van seguir la mateixa emissió pel canal ocasional a la plataforma 3Cat.

El programa se situa entre els més vistos, en sisena posició. Els dos vídeos més reproduïts a la carta són els que expliquen com fer un donatiu i l'actuació de Joan Dausà.

I pel que fa a les xarxes socials durant la setmana s'han fet 764 publicacions sobre La Marató de 3Cat, que han tingut 7,8 milions d'impressions i han sumat més de 5 milions de reproduccions.

Destaca un vídeo del 3/24 que parla de la Mireia, que va patir abusos sexuals de petita. Supera les 385.000 reproduccions a Instagram i és el tercer més vist a xarxes de la setmana.

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)

Avui és notícia