820.000 espectadors connecten amb l'estrena de la nova temporada d'"El foraster", un dilluns que TV3 lidera amb contundència
TV3 va ser la cadena més vista a Catalunya ahir, amb un 18,9% de quota, a 9 punts de distància de la segona classificada. Els sis programes més vistos del dia van ser de TV3, amb l'estrena de la nova temporada d'"El foraster", amb Quim Masferrer a Camprodon, en primer lloc. Amb 567.000 espectadors i un 27,5% de quota, va fer el millor resultat des del des del 4 de gener del 2021 i va tenir una audiència acumulada de 820.000 espectadors. La reemissió del capítol de Castellserà també es troba entre els més vistos, amb 211.000 espectadors i un 16,1% de quota.
El segon lloc va ser per al "TN vespre", que presenta Toni Cruanyes, amb 541.000 espectadors, un 26,9% de quota i una audiència acumulada de 979.000 espectadors. El va seguir el "TN migdia", amb Xavi Coral i Raquel Sans, amb 410.000 espectadors i un 32% de quota.
Immediatament després hi ha els dos capítols del "Cuines", en què Gessamí Caramés va preparar un falàfel amb maionesa de safrà, que van veure 337.000 espectadors i va registrar una quota del 24,8%; i en què Marc Ribas va cuinar una empanada de bonítol, que va tenir 295.000 espectadors i un 22,5% de quota. I el "TN comarques", amb Núria Solé, va obtenir 275.000 espectadors i un 25,4% de quota.
Entre els més vistos també van destacar la sèrie de la sobretaula "Com si fos ahir", amb 223.000 espectadors i un 17,6% de quota, i l'"Està passant", el programa d'humor del vespre, amb Toni Soler, amb 221.000 espectadors i un 15,2% de quota.
En el rànquing també se situa la sèrie "El paradís de les senyores", amb 167.000 espectadors i un 14% de quota de pantalla.
"Els matins", amb Ariadna Oltra, també líder de la franja, va registrar la millor dada des del 22 de desembre de 2021, tant en quota (22,7%) com en milers d'espectadors (79.000). El "Tot es mou", conduit per Helena Garcia Melero, va fer la millor quota des del 15 de febrer, amb un 15,9% i 73.000 espectadors.
El SX3 va liderar en el target de nens de 4 a 12 anys amb una quota del 13,2%, amb la màxima històrica de "Projecte beta" (46,3%, millor en nens) i el bon resultat de "Ràndom" (33,1% en nens).
(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen en el rànquing amb l'audiència total.)
#AudiènciesTV3
