A tot el món, els portals de la CCMA han registrat 1,24 milions de visitants únics
TV3 és la televisió més seguida a la xarxa, amb una cobertura del 17,3% a Catalunya, i Catalunya Ràdio ha obtingut 127.000 visitants únics al novembre.
2 min
TV3 continua líder a internet a Catalunya, amb una cobertura del 17,3% i 811.000 visitants únics. L'audiència fidel de "La Riera", els seguidors de la nova temporada d'"El convidat" i l'èxit, també a internet, d'"Oh Happy Day" i "El foraster" mantenen TV3 al capdavant del rànquing de televisions més vistes a la xarxa, segons dades de comScore corresponents al novembre. Telecinco és el segon grup de canals més visitat, amb un 14,3% de cobertura i 674.000 visitants. Al darrere se situen Antena 3, amb una cobertura del 13%; Cuatro, amb un 5,8%; La Sexta, amb un 4,3%, i 8TV, amb un 0,9%. TVC també supera el grup RTVE, que unifica en un sol web els continguts televisius i els radiofònics i que ha obtingut un 15,1% de cobertura.
Catalunya Ràdio ha obtingut al novembre 127.000 visitants únics. L'aposta de l'emissora per ampliar la seva presència a la xarxa ha aconseguit fidelitzar l'audiència i convertir Catalunya Ràdio en l'emissora més regular, ja que es manté per sobre dels 100.000 visitants únics i arriba a pics d'audiència cada vegada més alts. Aquesta fidelització també es reflecteix en la mitjana de minuts per visitant, que s'ha duplicat en l'últim any. Per la seva banda, Rac1 ha registrat 150.000 visitants únics al novembre, i la Cadena Ser, 113.000.
D'altra banda, super3.cat ha obtingut 153.000 visitants únics a Catalunya i ha crescut un 9,5% respecte a l'any anterior. esport3.cat n'ha registrat 95.000, i 324.cat, 277.000 visitants, 17.000 més que a l'octubre.
Per grups audiovisuals, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) manté el liderat amb una cobertura del 18,3%. Se situa davant dels portals de Mediaset España, grup al qual pertanyen Telecinco i Cuatro, que ha registrat un 17,4% de cobertura. A continuació hi ha els portals de RTVE, que han obtingut un 15,1%. Per darrere, se situa Atresmedia, que, a més d'Antena 3 i La Sexta, inclou les emissores Onda Cero i Europa FM, i que ha tingut una cobertura de l'15%.
A tot el món, els portals de la CCMA han registrat 1,24 milions de visitants únics durant l'últim mes. Pel que fa als webs de Televisió de Catalunya, han registrat 1,18 milions de visitants únics. 324.cat n'ha aplegat 321.000 i esport3.cat n'ha obtingut 204.000. D'altra banda, els webs de Catalunya Ràdio han registrat 156.000 visitants únics a tot el món.
Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) i l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC) van escollir comScore com a referència del sector per mesurar les audiències digitals.
Catalunya Ràdio ha obtingut al novembre 127.000 visitants únics. L'aposta de l'emissora per ampliar la seva presència a la xarxa ha aconseguit fidelitzar l'audiència i convertir Catalunya Ràdio en l'emissora més regular, ja que es manté per sobre dels 100.000 visitants únics i arriba a pics d'audiència cada vegada més alts. Aquesta fidelització també es reflecteix en la mitjana de minuts per visitant, que s'ha duplicat en l'últim any. Per la seva banda, Rac1 ha registrat 150.000 visitants únics al novembre, i la Cadena Ser, 113.000.
D'altra banda, super3.cat ha obtingut 153.000 visitants únics a Catalunya i ha crescut un 9,5% respecte a l'any anterior. esport3.cat n'ha registrat 95.000, i 324.cat, 277.000 visitants, 17.000 més que a l'octubre.
Per grups audiovisuals, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) manté el liderat amb una cobertura del 18,3%. Se situa davant dels portals de Mediaset España, grup al qual pertanyen Telecinco i Cuatro, que ha registrat un 17,4% de cobertura. A continuació hi ha els portals de RTVE, que han obtingut un 15,1%. Per darrere, se situa Atresmedia, que, a més d'Antena 3 i La Sexta, inclou les emissores Onda Cero i Europa FM, i que ha tingut una cobertura de l'15%.
A tot el món, els portals de la CCMA han registrat 1,24 milions de visitants únics durant l'últim mes. Pel que fa als webs de Televisió de Catalunya, han registrat 1,18 milions de visitants únics. 324.cat n'ha aplegat 321.000 i esport3.cat n'ha obtingut 204.000. D'altra banda, els webs de Catalunya Ràdio han registrat 156.000 visitants únics a tot el món.
Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) i l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC) van escollir comScore com a referència del sector per mesurar les audiències digitals.