"Atrapa'm si pots", tots els vespres d'estiu a TV3
Durant aquest estiu, el quiz show" clàssic de preguntes i respostes líder dels caps de setmana, "Atrapa'm si pots", canvia l'horari d'emissió habitual i es trasllada als vespres d'entre setmana. Llucià Ferrer té preparades les preguntes més divertides, interessants i curioses per trobar el millor concursant de Catalunya.
Per aquestes emissions d'estiu, el concurs comptarà amb algunes novetats que faran que augmenti l'emoció. A partir del 4 de juliol, serà més fàcil que mai guanyar a l'"Atrapa'm si pots": a cada programa només s'eliminarà un concursant. A més, els concursants només podran utilitzar un sol rebot a la fase final i el primer que l'agafi serà qui se'l quedi.
Ara més que mai, els concursants hauran d'afinar les estratègies per aconseguir quedar-se el pot. Un pot que començarà sent de 1.000 euros i on cada dia s'hi afegiran 1.000 euros més. Si els concursants fallen alguna pregunta a la fase final, podran optar a guanyar el premi del dia, que serà de 1.000 euros.
A més, el programa reptarà diàriament els espectadors amb preguntes a través del seu compte d'Instagram.
Les audiències del concurs líder dels caps de setmana
Presentat per Llucià Ferrer i produït per The Mediapro Studio, l'"Atrapa'm si pots" ha aconseguit posicionar-se com el concurs líder dels caps de setmana a TV3, situant-se sempre en els primers llocs del rànquing dels programes més vistos.
El programa tancarà la temporada sent líder indiscutible de la seva franja, amb una audiència mitjana de 224.000 espectadors i un 12,9% de quota de pantalla. I l'audiència acumulada al llarg de tot aquest període ha estat de 3.528.000 espectadors, els quals han vist almenys un minut del programa.
Pel que fa a les audiències digitals, aquesta temporada el concurs ha tingut una mitjana setmanal de 6.300 usuaris únics i 10.600 reproduccions en directe i a la carta. Durant aquest període s'han fet 400.700 reproduccions del programa, que, a més, té 15.500 seguidors a Instagram.
