Actualització del marcador final de La Marató 2017
Actualització del marcador final de La Marató 2017 (CCMA)

Més de dos milions de persones connecten amb La Marató en un diumenge liderat per TV3

TV3 va liderar l'audiència ahir amb un 14,4% de quota, i això el converteix en el millor diumenge de l'any després de l'1 d'octubre. La Marató fa un 14,9% de quota i al llarg de tot el dia més de dos milions d'espectadors contacten amb el programa.
1 min

TV3 va ser líder destacada ahir amb una quota del 14,4% de quota. Va ser el segon diumenge més vist de l'any, després de l'1 d'octubre. La Marató va fer una quota del 14,9% i 278.000 espectadors de mitjana. A més, al llarg de tot el dia, 2.311.000 espectadors van contactar amb el programa en algun moment. El minut més vist va ser a les 20.51, en què es va actualitzar el marcador. Va tenir 487.000 espectadors i una quota del 17,8%.

Les dues edicions del "TN cap de setmana" van ocupar el primer i el tercer lloc del rànquing dels programes més vistos. L'edició del vespre va tenir 597.000 espectadors i una quota del 20,3%. Mentre que el del migdia va fer un 23,6% de quota i va tenir 465.000 espectadors.

Bones dades de La Marató a mitjans digitals

La web de La Marató va tenir ahir 70.409 usuaris únics que van consumir un total de 180.385 pàgines vistes. El moment en què van entrar més usuaris va ser a les 23.06.

A l'emissió en directe per internet de La Marató s'hi van connectar 25.048 usuaris al llarg del dia. I pel que fa als vídeos a la carta de La Marató, van tenir 42.768 reproduccions. El vídeo més vist va ser "India Martínez aixeca el públic amb 'Vencerem'", amb 4.754 reproduccions.

La pàgina més vista de la web va ser la del donatiu, amb 42.000 pàgines vistes. El botó de "Fes el teu donatiu" de la web es va clicar ahir 31.207 vegades.

tv3.cat

Avui és notícia